Opgelost door Telfort: Telfort is onbetrouwbaar, lost probleem niet op.

content Opgelost
Agnan

Ik kan al 6 weken niet meer online opwaarderen via telfort. op mijn prepaid telefoon
Ondanks alle beloftes om dit op te lossen (wij hebben een nieuw systeem) gebeurt er niets.
Ik doe niets verkeerd

Ik ben boos omdat, ondanks alle beloftes, er niets is opgelost

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Ober,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Agnan

ik ben gebeld door Telfort.
    Men wil de klacht oplossen.
    Suggestie was (gisterenmiddag) om mij een mail te sturen en via voorbeeldschermen met mij mee te kijken hoe de klacht op te lossen.
    Helaas: de mail heb ik niet ontvangen en de coulance om 10 euro beltegoed naar mij over te maken is niet gehonoreerd.
    Wanneer contact opgenomen was had men kunnen verifiëren of het mailadres correct is gebruikt.

Telfort
    Geachte mevrouw Ober,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Agnan
een tijdelijke oplossing geboden door telfort en men hoopt einde februari het weer 'als van ouds' onder controle te hebben. bedankt voor uw inzet, het heeft geholpen!

Ook een klacht indienen over Telfort?