Opgelost door Telfort: Telfort is onbetrouwbaar, lost probleem niet op.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 289583
Gebruiker
Agnan
Datum
3 reacties

Details

De klacht


Ik kan al 6 weken niet meer online opwaarderen via telfort. op mijn prepaid telefoon
Ondanks alle beloftes om dit op te lossen (wij hebben een nieuw systeem) gebeurt er niets.
Ik doe niets verkeerd

De oplossing

Ik ben boos omdat, ondanks alle beloftes, er niets is opgelost

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ober,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Agnan
    Datum

    ik ben gebeld door Telfort.
    Men wil de klacht oplossen.
    Suggestie was (gisterenmiddag) om mij een mail te sturen en via voorbeeldschermen met mij mee te kijken hoe de klacht op te lossen.
    Helaas: de mail heb ik niet ontvangen en de coulance om 10 euro beltegoed naar mij over te maken is niet gehonoreerd.
    Wanneer contact opgenomen was had men kunnen verifiëren of het mailadres correct is gebruikt.

  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Ober,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Agnan
Datum
Uiteindelijke oplossing
een tijdelijke oplossing geboden door telfort en men hoopt einde februari het weer 'als van ouds' onder controle te hebben. bedankt voor uw inzet, het heeft geholpen!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen