Klacht Telfort: Telfort kan het probleem niet oplossen met mijn internet.

Klachtnummer
# 76452
Gebruiker
Alfy
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Mijn verbinding met telfort internet en tv wil maar niet lukken ondanks wat ze er allemaal aan gedaan hebben. Nu geven ze aan om een andere provider te nemen. Helaas is dit niet mogelijk. Ik kan alleen Kpn of telfort nemen alles gast over deze kabel. Nu ze het niet kunnen oplossen en dus niet kunnen leveren wat ze aanbieden moet ik toch de volle pond betalen. Ik ben het hier niet mee eens. Wat kan ik hier aan doen.....

De oplossing

Mijn maandelijkse tarieven aan passen...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van Beek,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Alfy
    Datum
    We wachten af
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van Beek, Telfort kan helaas geen verbetering aan brengen in uw internetverbinding. Wij bieden u de mogelijkheid om het contract zonder kosten te beeindigen of naast de al aangeboden vergoedingen van 120,00 euro en 42,48 euro nog drie maanden internetabonnementskosten te vergoeden. De aangeboden vergoeding is eenmalig en zal na het jaarcontract niet worden verlengd.Vanuit Telfort kunnen wij u geen ander aanbod doen. Aan u is de keus of u accoord gaat met ons voorstel. Als u hiermee niet akkoord gaat kunt u in de toekomst geen gebruik meer maken van ons voorstel en loopt uw huidige abonnement onder de huidige voorwaarden. Dit is een eenmalig aanbod vanuit Telfort.Heeft u op het moment dat ik u terugbel geen beslissing genomen dan loopt het abonnement onder de huidige voorwaarden verder.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  4. Auteur
    Alfy
    Datum
    Nu nog mooier. Ben nu afgesloten door telfort en moet ik 77 euro betalen wegens openstaande facturen. Heb nog steeds geen vergoeding gehad die mij op Schrift is gezet en er zijn ook geen Credits nota gegeven zo als aangegeven op Schrift. Ik moet nog een groot bedrag ontvangen van telfort als vergoeding omdat ik drie keer thuis was geweest voor een monteur maar helaas kwamde monteur drie keer niet opdagen. Met alle excuses natuurlijk. Maar ik zit nu zonder internet alles. Dit kan toch niet.....
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van Beek,Er loopt inmiddels een overgang naar KPN.De behandelaar van deze reactie van Telfort zal binnenkort weer ocntact met u op nemen over de verdere afhandeling.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  6. Auteur
    Alfy
    Datum
    Na een hoop vijf en en zessen was het snel duidelijk dat telfort zich niet aan de afspraken heeft gehouden. Ook zijn er volgens telfort crefiteringen gedaan maar bij aanvraag bewijs van deze kan dit niet overlegt worden. Ik heb hier meerdere malen om gevraagt. Telfort heeft gisteren toegegeven dat ik ten onrechte was afgesloten en ik zal per direct weer aangesloten worden dit is ook gebeurd. Helaas heden ochtend ben ik wederom afgesloten. Is dit treiteren . Zeg het maar.
  7. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van Beek, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen