Klacht Telfort: Telfort komt beloftes niet na !

Klachtnummer
# 182278
Gebruiker
bert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op donderdag 18 augustus met Telfort gebeld dat ik mijn opgenomen programma's niet kan bekijken en het modem op hol slaat, alles gaat deze weer resetten en dat gebeurt keer op keer, er zou mij een mail getuurd worden met een handleiding hoe ik dit weer goed kon krijgen, echter er komt geen reactie meer, daarna een mail gestuurd, bevestiging ontvangen dat deze ontvangen is en reactie zal volgen, maar er komt niets !!
ik moet zeker weer er achter aanbellen met extra startkosten van Telfort, lekkere service !!!

De oplossing

beloftes een keer nakomen, en geen loze beloftes doen .

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Postema,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Postema,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)