Klacht Telfort: telfort lease contract

mvanv1

het contract van Telfort toestel lease loopt binnenkort af, de restwaarde van de Samsung s3 wordt door Telfort op 92 euro gesteld.
bij het afsluiten van het abonnement heeft de verkoper ons gezegd dat het bedrag wat na 2 jaar bijbetaald zou moeten worden ,een symbolisch bedrag tot maximaal 15% van de nieuwwaarde zou zijn, dit is dus niet waar (ik heb nu een paar keer met een medewerkster van Telfort gemailt echter tot nu toe geen resultaat.
de medewerkster probeert nu nog iets te regelen omdat er nog meer foutieve informatie aan ons gegeven is omtrent de lease constructie
voor een bedrijf als KPN en dochterondernemingen ,waar wij veel vertrouwen in hebben,hebben we dit nooit verwacht, om toen bij telfort te blijven waren er 2 opties :1 kopen, 2 leasen
als ons niet verteld was dat de restwaarde boven de 50 euro zou uitkomen waren we NOOIT bij Telfort gebleven

gewoon toestel overnemen voor een paar tientjes,, mogelijk na
goede oplossing nieuw abonnement

Telfort
    Geachte mevrouw Van Veen,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?