Klacht Telfort: Telfort Mobiel opzeggen bij emigratie

Arjen

Ik heb een mobiel abonnement van twee jaar maar nu ga ik onverwachts emigreren naar Zuid Afrika. Ik heb telefonisch contact gehad met de klantenservice over het bewijs van uitschrijving dat ik zou moeten aanleveren om mijn contract zonder afkoopsom op te zeggen. Vervolgens krijg ik net een brief van het hoofdkantoor met een afkoopsom van €263,- Klantenservice weer gebeld en nu wordt mij verteld dat emigreren geen geldige reden is om je contract voortijdig op te zeggen. Dit betekent dat ik een jaar lang 28,- per maand weg kan gooien, want ik kan mijn abonnement niet gebruiken in het buitenland. En Telfort steekt 28,- p.m. in z'n zak want ik zal geen seconde bellen of internetten. Ik ben al zeker tien jaar tevreden klant bij Telfort, maar deze afhandeling slaat helemaal nergens op. Ik voel me een nummertje en geen klant.

Ik wil van mijn contract af zonder kosten of afkoop.

Telfort
    Geachte heer Blaauw,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Arjen
    Beste KPN dank voor uw ontvangstbevestiging. Graag zie ik uw reactie en oplossing zsm tegemoet.

met vriendelijke groet,
    Arjen Blaauw
    Telfort
    Geachte heer Blaauw,

De behandelaar van Telfort heeft u telefonisch helaas niet kunnen bereiken en u daarom een antwoord via de mail gestuurd.

Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie.

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?