Opgelost door Telfort: Telfort moet nakomen wat ze beloven.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 252253
Gebruiker
ChrisW
Datum
5 reacties

Details

De klacht


Hoi

Nou de omzetting gehad van oud naar nieuw.....nou MOOI K*T
DUS! @#$%^

11-01-2017 09.00 modem (glas) offline 10.00 Monteur die glas
modem (nieuwe) gaat installeren. zegt ok doet het modem up en doei weg is hij.
Daarna Hmmmm FC14 FC15 en FC846 O O itv doet het niet.

1. Gebeld met de desk........ van 10.30 tot 16.00 bezig
geweest met helpdesk enz enz enz Alles kaal alleen ITV eraan Nope werkt niet !
Andere kabels Nope ook niet !! Andere poorten Nope ook niet !!! ( wel ff zeggen
helpdesk is vriendelijk maar kan niets doen dan doorzetten) Nou Desk zegt laat
ff gaan bel binnen een uur weer terug als hij het nog niet doen met nummer
088..........

2. Ik bel uw nummer is niet bekend !@#$%^&*(

3. Weer bellen met 0900..... Weer mijn verhaal uitleggen en ow ik zet u door
naar de 2e lijn FF wachten en daar is hij dan nogmaals alles vertellen en
nogmaals vertellen alleen wifi en ITV is aan gesloten verder Niks. Maar ja je
kent het alles van punt 1......... Ok hij gaat een ticket aanmaken en vraagt mij
voor 16.00 terug te .bellen.

4. Weer bellen en de 1e lijn zegt nee hoor u hoefde niet terug te bellen dit
kan tot 5 dagen duren !@#$%^&@#$%^& Ow is u ook vertelt dat uw telefoon
misschien morgen pas werkt ????? Ik denk ik word gek waarom laten ze mij terug
bellen om niks op te schieten ( misschien omdat ik lastige vragen heb? )

5. ik kom er zelf achter dat ik KPN FON zie staan in mijn modem Hmmm foute
firmware misschien. Helpdesk zegt dat gaat me te ver ik zet u door naar 2e lijn
Nogmaals wachten en ja hoor de helpdesk vind het ook vreemd maar kunnen die
niet flashen ?!?!?!?! dat kan alleen KPN ?!?!?!?!

Maken jullie nu een grapje ??

Nou ik ben ff alles aan het nakijken en haal ook mijn
snelheid niet 50/50 op glas. (zie foto)

Daarnaast onthoud de modem ook niet de instellingen want als
ik modem UIT zet (nee geen reset) en weer aan zet moet ik alles weer opnieuw
invoeren

Al met al overstappen naar het GEWELDIGE NIEUWE NETWERKT IS EEN GROOTE RAMP EN
EEN AANFLUITING van wat overeengekomen tijdens de verkoop.

In 10 jaar tijd heb ik nu al meer downtime met deze overstap
dan ooit gehad via consepts-ict en telfort op het oude netwerkt.

Dit loopt nu vanaf gisteren 09.00

ik wil dat hier nu wat aan gedaan word door jullie. Ik ga
letterlijk van alles naar bijna NIETS van wat is afgesproken.

De oplossing

Compensatie van alle kosten
Moet nu alles prepaid bellen terwijl ik bellen naar mobiel vrij heb en moet jullie dure nummer steeds bellen.
Wat ik niet krijg hoeft ik niet te betalen
Nu ff snel netfilx besteld om ze hier in huis maar ff tevreden te stellen.
het hele huis houden is hier ziek dus ga de frustratie maar eens na.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Wolbers,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT IKPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    ChrisW
    Datum
    Wees eens duidelijk in de communicatie naar mij of algemeen naar jullie klanten.
    Ze nemen kontakt op ...... binnenkort..
    Morgen volgende week over 2 weken wees duidelijk.
    Wat heb ik met KPN te maken jullie zijn mijn provider, jullie hebben met mij een afspraak gemaak met de verlenging en de overstap naar het andere netwerk.
    Niks afschuiven ik verwacht vandaag nog een telefoontje.....niet te geloven dit.

    Nu ik in de ziekte wet zit heb ik tijd om op klachtenkompas even een paar klachten aan te maken 200 of zo kijken of er dan schot in zit
    Pffff

  3. Auteur
    ChrisW
    Datum
    Nou dat is dan duidelijkheid gewoon geen bericht geven.
    Nu is het weekend en jullie laten het afweten kwa diensten ondanks alles wat jullie beloven naar de klant toe als ze maar overgaan naar het nieuwe netwerk LEUGENAARS (en dan hou ik me nog netjes)
    Vanaf dindag morgen 09.00 geen diensten alleen de helft van de snelheid internet.
  4. Auteur
    ChrisW
    Datum
    16 Jan 2017

    He he TV doet het nu nog afwachten op TELEFOON.
    De snelheid van internet is nu ook goed.

    Zoals verwacht verkeert gestoken in de CENTRALE.
    Leuk al die onderaannemers maar als ze dan ook eens goed lezen zou het een stuk makkelijker zijn.

    Gestoken in 19 maar het MOEST 23 zijn zoals op de Papieren van deze monteur terug te zien.
    Waaron kan dit niet op de dag zelf (belde binnen een uur op) dat een monteur die hier aan de deur is geweest dit nogmaals na kunnen kijken.
    Dit had veel ellende en geld kunnen besparen.

    Ik verwacht nog steeds een tellefoonje want KPN zou kontakt op nemen toch??
    Nope heb ineens een monteur aan de deur staan van Siers (geen KPN) zonder ook maar een bericht te hebben gehad.

    Communicatie gaat zeer stroef en zekers naar de klant niet goed met toezeggingen en noem maar op.

    Nu Jullie telefoontje Dames en Heren van KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Wolbers,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ChrisW
Datum
Uiteindelijke oplossing
1 maand abbo gratis, Belkosten vergoed en daarnaast Plustpaket 6 maand gratis. Netjes afgehandeld maar als ze hadden geluisterd dan wisten ze wat er waarschijnlijk aan de hand was geweest.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen