Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: Telfort moet nakomen wat ze beloven.
Details
De klacht
Hoi
Nou de omzetting gehad van oud naar nieuw.....nou MOOI K*T
DUS! @#$%^
11-01-2017 09.00 modem (glas) offline 10.00 Monteur die glas
modem (nieuwe) gaat installeren. zegt ok doet het modem up en doei weg is hij.
Daarna Hmmmm FC14 FC15 en FC846 O O itv doet het niet.
1. Gebeld met de desk........ van 10.30 tot 16.00 bezig
geweest met helpdesk enz enz enz Alles kaal alleen ITV eraan Nope werkt niet !
Andere kabels Nope ook niet !! Andere poorten Nope ook niet !!! ( wel ff zeggen
helpdesk is vriendelijk maar kan niets doen dan doorzetten) Nou Desk zegt laat
ff gaan bel binnen een uur weer terug als hij het nog niet doen met nummer
088..........
2. Ik bel uw nummer is niet bekend !@#$%^&*(
3. Weer bellen met 0900..... Weer mijn verhaal uitleggen en ow ik zet u door
naar de 2e lijn FF wachten en daar is hij dan nogmaals alles vertellen en
nogmaals vertellen alleen wifi en ITV is aan gesloten verder Niks. Maar ja je
kent het alles van punt 1......... Ok hij gaat een ticket aanmaken en vraagt mij
voor 16.00 terug te .bellen.
4. Weer bellen en de 1e lijn zegt nee hoor u hoefde niet terug te bellen dit
kan tot 5 dagen duren !@#$%^&@#$%^& Ow is u ook vertelt dat uw telefoon
misschien morgen pas werkt ????? Ik denk ik word gek waarom laten ze mij terug
bellen om niks op te schieten ( misschien omdat ik lastige vragen heb? )
5. ik kom er zelf achter dat ik KPN FON zie staan in mijn modem Hmmm foute
firmware misschien. Helpdesk zegt dat gaat me te ver ik zet u door naar 2e lijn
Nogmaals wachten en ja hoor de helpdesk vind het ook vreemd maar kunnen die
niet flashen ?!?!?!?! dat kan alleen KPN ?!?!?!?!
Maken jullie nu een grapje ??
Nou ik ben ff alles aan het nakijken en haal ook mijn
snelheid niet 50/50 op glas. (zie foto)
Daarnaast onthoud de modem ook niet de instellingen want als
ik modem UIT zet (nee geen reset) en weer aan zet moet ik alles weer opnieuw
invoeren
Al met al overstappen naar het GEWELDIGE NIEUWE NETWERKT IS EEN GROOTE RAMP EN
EEN AANFLUITING van wat overeengekomen tijdens de verkoop.
In 10 jaar tijd heb ik nu al meer downtime met deze overstap
dan ooit gehad via consepts-ict en telfort op het oude netwerkt.
Dit loopt nu vanaf gisteren 09.00
ik wil dat hier nu wat aan gedaan word door jullie. Ik ga
letterlijk van alles naar bijna NIETS van wat is afgesproken.
De oplossing
Compensatie van alle kostenMoet nu alles prepaid bellen terwijl ik bellen naar mobiel vrij heb en moet jullie dure nummer steeds bellen.
Wat ik niet krijg hoeft ik niet te betalen
Nu ff snel netfilx besteld om ze hier in huis maar ff tevreden te stellen.
het hele huis houden is hier ziek dus ga de frustratie maar eens na.
Bijlagen
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.