Opgelost door Telfort: Telfort neemt klachten niet serieus!

sad Opgelost
E.A. Polak

Al sinds juli 2017 storing op internet, TV en bellen van Telfort. Diverse keren een monteur aan huis gehad, zonder enig resultaat ( reactie één van de monteurs: "Ik begrijp echt niet waarom ze mij sturen.... ik heb de nodige spullen niet eens bij me").

Digitaal een klacht ingestuurd, reactie voor aanvullende gegevens, daarna nooit meer wat gehoord. Beloftes om terug te bellen zijn loze beloftes gebleken.

Uiteindelijk, na het zóveelste telefonisch contact een modem verwisseld, wat nog steeds de klacht niet heeft opgelost.

Telefonisch aangegeven dat we de rekening van oktober (!) storneren, omdat we éérst een werkende dienst willen.

Vandaag, 06-10-2017 op of omstreeks 19:40 uur wederom gebeld vanwege TV storing. Dezelfde stomme vragen die we nu al een tiental keren hebben beantwoord. Als er geïrriteerd door één van de huisgenoten op de achtergrond geroepen wordt of ze de antwoorden wellicht kunnen noteren zodat ze de vragen niet meer hoeven te stellen geeft ene Arjan aan "dat hij er geen zin meer in heeft" en weigert verder te helpen. Geen enkel begrip voor het feit dat we al maandenlang storing hebben.

Ondertussen wel aanmaningen sturen dat we een betalingsachterstand hebben.

Wat een fantàstisch bedrijf!

Werkende TV, internet en bellen!
Compensatie voor de maanden die we storing hebben.
Ophouden met afschrijven en aanmaningen totdat een werkend product wordt geleverd.
Schriftelijke excuses voor de reactie van de klachtenbehandelaar op 6-10-2017

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Polak,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    E.A. Polak
    Tot op heden één telefoontje gehad van Telfort om ons abonnement om te zetten, geen enkele reactie op onze klachten.
    E.A. Polak
    Een dame aan de telefoon gehad die heeft onderhandeld over schadevergoeding. TV, internet en bellen werkt inmiddels; excuses van dat mega onbeschofte joch aan de klachtentelefoon zou mooi zijn...
    E.A. Polak
    Buiten de melding dat de klacht hier op het punt staat te verlopen is de klachtenafdeling van Telfort méér dan bedroevend.
    Geen enkele reactie op verzonden mails, telefonische afspraken worden niet nagekomen, schoffering bij telefonisch contact.
    Kortom, Telfort heeft maling aan klanten. Zou het te maken hebben met het feit dat KPN voornemens is om Telfort af te stoten dan wel op te heffen?

Ik moet aanvinken wat ik van Telfort verwacht..... nou, na de afgelopen periode is wel gebleken dat ik van deze maatschappij helemaal niets hoef te verwachten!

E.A. Polak
Financiële compensatie afgesproken, geen enkele reactie over de bizar onbeschofte telefonische klantenservice van Telfort.

Ook een klacht indienen over Telfort?