Klacht Telfort: Telfort onbereikbaar

Klachtnummer
# 299525
Gebruiker
Anss
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kan sinds een week niet meer inloggen op mijn telfort mobiel. Mijn telefoonnummer is mijn gebruikersnaam en deze wordt niet meer herkend waardoor ik geen nieuw wachtwoord kan aanvragen. Ik kan geen digitaal contact krijgen en heb geen Facebook. De enige hulp is een lange onoverzichtelijk lijst van gestelde vragen waarmee mijn probleem niet op te lossen is. Net een chat gestart via de website en een heleboel vragen beantwoord. Ineens werd de chat geannuleerd omdat er geen agents beschikbaar waren. Ik kan nu geen MB's kopen wat ik heel vervelend vind. Ik was van plan een abonnement af te sluiten maar dan wel bij een andere provider.

De oplossing

Weer in kunnen loggen met mijn telefoonnummer. En een heel goed aanbod voor een abonnement.

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Szoltek,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen