Klacht Telfort: Telfort onbereikbaar uit het buitenland

Klachtnummer
# 372441
Gebruiker
DC van Dam
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik ontvang keurige mail van Telfort dat mijn factuur afgelopen maand aanzienlijk hoger uitvalt dan normaal. Dus ik naar mijn Telfort en zie daar een specificatie. Die wil ik graaf afdrukken om te bespreken maar dat staat nergens als optie. Dus even Telfort bellen uit het buitenland waar ik nu zit om te vragen hoe dat moet. Standaard lange menukeuze ellende inclusief of ik wil meewerken aan tevredenheids-onderzoek, nou dat wil ik best. Het zou 8-12 minuten duren (uit het buitenland....!), voor de gein de hoorn op speaker er naast gelegd, na 16 (!!) minuten nog geen medewerker en er daarna uit gegooid. Kijk, dat is nou pas customer care!

Gewenste oplossing

De telefoon opnemen als ik bel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Bedankt voor uw bericht.

    Ik begrijp dat uw telefonisch contact hebt gezocht naar aanleiding van uw factuur, waarover u graag meer uitleg wilt, maar dat er niet is opgenomen. Sterker nog, er werd opgehangen. Hiervoor wil ik u mijn excuses aanbieden, dit is namelijk absoluut niet netjes. En nu heeft u nog geen uitleg over uw factuur.

    Ik kan de telefoon niet alsnog opnemen, maar ik kan u wel duidelijkheid over uw factuur geven. Ik ontvang van u graag een privébericht met de naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer. Ook hoor ik graag om welk abonnement dit gaat. Dan pak ik uw gegevens erbij en ga ik voor u aan de slag. U kunt een privébericht sturen door dit aan te vinken in klachtenkompas voor u het bericht verstuurt.

    U kunt met uw vraag overigens ook terecht via Facebook en Twitter. U kunt dan sneller een reactie verwachten. U mag het contact uiteraard ook via deze weg laten verlopen. Ik wacht uw bericht af.

    Met vriendelijke groet,

    Telfor Webcare
  2. Auteur
    DC van Dam
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Ah, oké, helder. Er is inderdaad geen optie om de specificatie direct te downloaden en/of af te drukken. Wanneer u echter in logt op Mijn Telfort via een computer en dan de specificatie er bij pakt, dan heeft u wel de mogelijkheid om de webpagina te printen. Hiervoor kunt u de sneltoets [CTRL + P] gebruiken. U kunt de optie ook via het menu benaderen. Hoe u dit kunt doen, verschilt per webbrowser. Op http://k.pn/lOgmzP vindt u de instructies per webbrowser. Hopelijk komt u er hiermee uit. Mocht u nog andere vragen hebben, stel deze gerust.

    Met vriendelijke groet,
    Telfort Webcare.

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen