Opgelost door Telfort: Telfort reageert niet en geeft geen oplossingen mbt Prepaid mobiel.

C.G. van t Klooster

1e In januari 2014 werd ZONDER machtiging 2x geld afgeschreven van onze bankrekening. Dit 2x gestorneerd. Gebeld met klantenservice en wij moesten dit schriftelijk melden terwijl dat hun fout is. Brief verzonden op 03-02-2014. Afschrijvingen zijn gestopt maar nog steeds GEEN reactie op mijn brief gehad.
2e Vervolgens kan mijn vrouw in maart weer niet haar telefoon mobiel middels TOP opwaarderen, dit gaf vorig jaar ook al problemen. Diverse malen telefonisch contact met klantenservice gehad, beide zaken besproken. Zou opgelost worden. Geven middels mail aan wat de oplossing zou moeten zijn. Werkt niet, weer reactie gegeven op de mail, Telfort reageert weer niet. 3e Afgelopen week weer 2x ZONDER machtiging geld afgeschreven van onze bankrekening. Dit weer gestorneerd.
Wat moet je doen om Telfort normaal te laten reageren en zaken af te laten handelen? Volgens ons lijkt er maar een oplossing en dat is WEGGAAN ?
Of is Telfort wel in staat om een normale volledige reactie te geven?

Een normale reactie van een verantwoordelijk persoon hoe dit zo fout kan lopen is wel het minste! Vervolgens een verklaring hoe men kan en mag incasseren zonder opdracht.
Tevens een oplossing voor het niet mobiel kunnen opwaarderen.

Telfort
    Geachte Van 't Klooster, KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    C.G. van t Klooster
    Er is ondertussen op 12-6-2014 telefonisch contact opgenomen om klachten aan te horen. Wordt nu onderzocht, reactie / antwoorden moeten nog komen.
    Telfort
    Geachte Van 't Klooster, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    C.G. van t Klooster
    Ze blijven vaag bezig. Wij hebben ondertussen al 3x uitgelegd wat problemen zijn. Worden we terug gebeld door iemand over vaste telefonie? ?? Gaat over afschrijven en mobiele telefonie.
    Reactie laat wel erg lang op zich wachten.
    Telfort
    Geachte heer Van 'T Klooster,In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt hem zelf rechtstreeks bereiken via telefoonnumeer 070-343 20 23.Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    C.G. van t Klooster
    Eerder afgesproken op welk 06 wij gebeld zouden worden. Als er dus WEER niet geluisterd wordt en op vast nummer of klacht mobiel nr gebeld wordt, krijgt men voicemail : 1x gebeurd. Inhoudelijk is er nog GEEN reactie op beide klachten gekomen.
    Mag ook per mail.
    C.G. van t Klooster
    Eindelijk na een half jaar iemand die netjes met kennis van zaken terugbelt een e.e.a uitlegt. Hoofd oorzaak blijkt een automatiseringsprobleem waarover niet naar klanten is gecommuniceerd. Probleem lijkt nu opgelost.
    C.G. van t Klooster
    Maar mag de volgende keer wel wat sneller, nl op de brief en niet via klachtenkompas.

C.G. van t Klooster

Ook een klacht indienen over Telfort?