Klacht Telfort: telfort rekening van 437 euro

Klachtnummer
# 292768
Gebruiker
hendrik1234
Datum
1 reactie

Details

De klacht

hallo ik had telfort tv internet en tv genomen en de dag dat de monteur alles had gemaakt behalve de wifi deed alles het voor 5 mn ik heb de maandag erop telfort bericht en ze briefden dat naar de monteur ik kreeg een paar dagen geen reactie meer dus mn broer gebelt en die heeft alles klaargemaakt ik was zo verbolgen over telfort dat ik en overgestapt naar tele2 een maand later een dag dat ik tele2 had keek ik op telfort en moet ik nog even 437 euro betalen (de monteur koste ook al 59 euro) ze hadden een maand de tijd om mij te waarschuwen of te informeren!!! ik heb telfort gebelt dat ik de signaal weer wou hervatten dat kon niet volgens hun maar wel een nieuwe abonnement dat heb ik gedaan met de toezegging dat de 437 euro zou verrekend worden met de notas 10 dagen later kreeg ik de rekening binnen van telfort 437 euro wat moet ik nu doen ?? h pieters

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Pieters,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen