Opgelost door Telfort: Telfort ronduit onbeschoft.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 388184
Gebruiker
vanderkolk1
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na alle problemen m.b.t. de overstap van Telfort naar KPN zojuist te maken gehad met ene Wendy m.b.t. een door Telfort onterecht gezonden faktuur voor de oeriode 7-8- t/m 7-9. Mijn abo bij Telfort is beeindigd per 7-8-2019. Onterecht werd toch abo geld voor de periode 7-8 t/m 7-9 afgeschreven. Uiteraard direct door mij gestorneerd. Direct gebeld. De dame vertelde mij dat dit inderdaad onjuist was. Ik moest niets doen en zou worden gecrediteerd. Vandaag 2-9 ontvang ik aanmaning. Weer gebeld en gesproken met ene Wendy. Zeer onbeschoft. Ik moest alsnog de faktuur van €. 66,52 betalen. Nadat zij e.e.a. zouden hebben uitgezocht zou ik dit bedrag terug krijgen. Toen ik zei niet alsnog te zullen betalen omdat ik geen enkel vertrouwen meer heb in Telfort antwoordde deze Wendy dat ik dan incassobureau achter mij aan zou krijgen. Hen haar uitgedaagd haar woorden waar te maken. Kom maar op met je incassobureau. Telfort kijk nog eenxs naar Uw mail d.d. 17-6-2019

De oplossing

Telfort maakt de fout onterecht een faktuur te sturen. Dus simpel: stuur mij credit-nota en laat de dreigementen achterwegen.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
     
    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.
     
    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare
  2. Auteur
    vanderkolk1
    Datum
    In privebericht opgelost. Blijf het werkelijk van de zotte vinden dat je niet op een normale manier kunt communiceren met de z.g. servicedesk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vanderkolk1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Telfort?