Opgelost door Telfort: Telfort ronduit onbeschoft.

sad Opgelost
vanderkolk1

Na alle problemen m.b.t. de overstap van Telfort naar KPN zojuist te maken gehad met ene Wendy m.b.t. een door Telfort onterecht gezonden faktuur voor de oeriode 7-8- t/m 7-9. Mijn abo bij Telfort is beeindigd per 7-8-2019. Onterecht werd toch abo geld voor de periode 7-8 t/m 7-9 afgeschreven. Uiteraard direct door mij gestorneerd. Direct gebeld. De dame vertelde mij dat dit inderdaad onjuist was. Ik moest niets doen en zou worden gecrediteerd. Vandaag 2-9 ontvang ik aanmaning. Weer gebeld en gesproken met ene Wendy. Zeer onbeschoft. Ik moest alsnog de faktuur van €. 66,52 betalen. Nadat zij e.e.a. zouden hebben uitgezocht zou ik dit bedrag terug krijgen. Toen ik zei niet alsnog te zullen betalen omdat ik geen enkel vertrouwen meer heb in Telfort antwoordde deze Wendy dat ik dan incassobureau achter mij aan zou krijgen. Hen haar uitgedaagd haar woorden waar te maken. Kom maar op met je incassobureau. Telfort kijk nog eenxs naar Uw mail d.d. 17-6-2019

Telfort maakt de fout onterecht een faktuur te sturen. Dus simpel: stuur mij credit-nota en laat de dreigementen achterwegen.

Telfort

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare
    vanderkolk1
    In privebericht opgelost. Blijf het werkelijk van de zotte vinden dat je niet op een normale manier kunt communiceren met de z.g. servicedesk.

vanderkolk1

Ook een klacht indienen over Telfort?