Klacht Telfort: Telfort sluit internet en bellen af 3 dagen voor contract opzegging

Klachtnummer
# 122753
Gebruiker
J.D.Jongenelen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In verband verhuizing telfort bellen en internet netjes opgezegd
volgens contract datum 13 augustus 2015

Nu heeft Telfort vannacht/vanmorgen de aansluiting al reeds afgesloten
waardoor ik geen mail meer kan verzenden cq ontvangen alsook geen telefoon fax etc

De klanten service van Telfort opgebeld die het bovenstaande bevestigde,en de mededeling jammer dan niks maar aan te doen !!!!!!!
we kunnen het wel afsluiten niet meer activeren, kunnen wel eventueel het verschil drie dagen vergoeding verrekenen (te gek voor woorden)

Als klant moet je je houden aan een contract !!!

*********IK NEEM AAN DAT EEN TELFORT DAT OOK MOET ***********


De oplossing

Vergoeding van deze drie dagen zeer zeker
wil gewoon dat zo een bedrijf is op de vingers getikt word

als ze bovenstaande bij elke verhuizing doen is het makkelijk verdienen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Jongenelen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen