Opgelost door Telfort: Telfort sluit niet aan

# 196484
Marianne

Op 21 november zou door een monteur van Guidion in opdracht van Telfort ons internet worden aangesloten op ons vakantieadres. Het voortraject hiervan verliep al heel moeizaam. De afspraak hiervoor is schriftelijk door Guidion bevestigd.
Twee dagen vantevoren belt Guidion op om ijskoud te melden dat de monteur niet kan komen op die dag. Nee, nee, het was helaas niet mogelijk meteen een nieuwe afspraak in te plannen. Ze zouden erg hun best gaan doen om het zo snel mogelijk in te plannen maar men wist niet wanneer dat zou zijn, druk, druk, druk. Het kon best lang duren. Dit is toch te gek voor woorden. Daarop heb ik Telfort gebeld maar zij zeggen dat 'ik het dan zelf maar moet installeren. Niet zo moeilijk hoor.'
Telfort wijst met het vingertje naar Guidion en Guidion naar Telfort. Wat nu Telfort?????
Tenslotte heb ik een contract met Telfort en niet met Guidion.

Gewenste Oplossing:
Als ik over internet kan beschikken. Tenslotte betaal ik er voor.

Telfort zorgt ervoor dat ik ze spoedig mogelijk over internet kan beschikken en betaalt mij de kosten die ik heb gemaakt.

Telfort
    Geachte mevrouw Meijer,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Marianne
    Zeer snel en adequaat door Telfort opgelost.

Marianne

Ook een klacht indienen over Telfort?