Klacht Telfort: Telfort sluit per ongeluk ons abonnement af

KleisterleeM

Wij zijn onterecht "weggemigreerd" bij Telfort. Zij hebben per ongeluk het verkeerde abonnement opgeheven (die van ons dus) Inmiddels zitten wij 1 week zonder internet en tv thuis, dat is best vervelend als je, zoals ik, vaak vanuit huis werkt. Telfort komt met de oplossing dat wij vanaf 5 januari weer aangesloten zijn op een nieuw, duurder (!), abonnement. (2 weken) Vaak gebeld met hun klantenservice maar dat schoot echt helemaal niks op. Als compensatie voor dit ongemak stelt Telfort voor om de twee weken dat wij zonder tv en internet hebben gezeten te vergoeden. Dat lijkt mij geen compensatie maar eerder normaal aangezien ik heb betaald voor een dienst dat niet geleverd is.

*Eerder aangesloten worden *dat Telfort contact met mij opneemt wanneer er meer duidelijkheid is over dit probleem ipv dat ik iedere keer in de wachtrij moet gaan staan bij hun klantenservice en voor de zoveelste keer mijn verhaal uit moet leggen, *geen nieuw en duurder abonnement als oplossing aanbieden waardoor ik minimaal weer 1 jaar aan Telfort vast zit, * een redelijke compensatie ipv de twee weken vergoeden die niet geleverd zijn.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Van Krugten,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?