Klacht Telfort: Telfort stuurt onterechte aanmaningen (2)

Klachtnummer
# 15825
Gebruiker
Anoniem
Datum
3 reacties

Details

De klacht

zal Telfort het geld terugstorten. We hebben gevraagd of wij een email van Telfort konden ontvangen waarin zwart op wit staat dat zij het geld van de aanmaning terug zullen starten. Ons is toegezegd dat wij dezelfde dag (vrijdag 16 nov) de email zouden ontvangen. Tot op heden niets ontvangen. We hebben daarom de aanmaning niet betaald.

De oplossing

Dat Telfort geen aanmaningen meer stuurt.

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Bos,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Ik heb een klacht ingediend tegen Telfort, niet de KPN. Graag klacht doorsturen naar Telfort.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Bos,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?