Klacht Telfort: Telfort vaste klanten worden opgelicht!!!

Hooijmans

Telfort geeft zogenaamd combi voordeel maar je wordt bedrogen.
Ik heb Telfort internet, digitale tv en vast bellen omdat ik ook mobiel bellen heb kan ik volgens de klantenservice gebruik maken van het combi voordeel.
Bij de aanvraag via de website heb ik het HBO pakket Combinatie voordeel van telfort aangevraagd. Na 4 dagen niks gehoord te hebben, heb ik gebeld naar de klantenservice. Nu komt het meest sluwe van alles omdat ik een contract heb dat oud is van mij mobiel moet ik dit eerst omzetten. Ik ben al heel lang vaste klant en daarvoor moet je boete blijkbaar bij Telfort. Na doorvragen kom ik erachter dat ik voortaan geen belminuten, sms jes en MB mag meenemen naar de volgende maand als ik mijn contract omzet. Eigelijk willen ze me dus gewoon stiekem een ander contract door mij neus boren erg klant vriendelijk.

Graag wil ik gebruik maken van bet combipakket zoals alle klanten mogen en wil ik mijn abonnement behouden zoals ik nu ook heb. Mocht Telfort mij dit niet kunnen aanbieden dan betekend het echt dat Telfort klanten wurg contracten probeert af te persen.

Oude klanten waarderen zou betekenen dat ik voortaan mijn minuten, sms jes en MB mag meenemen zoals nu bij mij contract voor mobiel bellen en ook naar de helft goedkoper zou worden gezet zoals dat bij het nieuwe contract zou zijn en dat ik HBO erbij krijg zoals alle betalende klanten.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Hooijmans,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    REACTIE TELFORT
    Uw aanmelding voor het Telfort CombiVoordeel kan nog niet worden verwerkt, omdat de aangemelde abonnementen op uw adres Ruisvoorn 73, 4007NE Tiel (nog) niet voldoen aan de CombiVoordeel actievoorwaarden. Ga naar telfort.nl/combivoordeel om te zien welke abonnementen in aanmerking komen voor het CombiVoordeel. Op Mijn Telfort kunt u uw abonnementen eenvoudig aanpassen.Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/combivoordeel voor meer informatie en de actievoorwaarden.
    Hooijmans
    Bovenstaande reactie kreeg ik 30.09.2014 natuurlijk wist ik dit al. Daarne kreeg ik een telefoontje van het kachten afdeling die het inderdaad niet netjes vond dat mij het combi pakket was aangeboden terwijl ik daarna kreeg te horen dat ik er geen gebruik van mag maken. Maar ze vond niet dat ze ergens mee tegemoet hoefde te komen want er wordt meer gericht op nieuwe klanten want oude klanten gaan toch wel weg.
    En JA dat klopt zeker als je zo behandeld wordt!!!!
    Zie onderstaande reactie
    Hooijmans
    Geachte heer Hooijmans,Naar aanleiding van uw klacht dat wij op 26 september 2014 via de Klachtenkompas hebben ontvangen hebben wij u gebeld, om uw klacht te bespreken helaas kregen wij geen gehoor en ontvangt u deze e-mail.CombiVoordeel is een actie die Telfort heeft opgezet voor vaste klanten die meerdere abonnementen bij ons afnemen. Als u als klant aan de voorwaarden voldoet, dan heeft u de mogelijkheid om uit een aantal voordelen te kiezen. U heeft echter de mogelijkheid om te
    Hooijmans
    kiezen uit één voordeel, en niet uit meerdere. Deze informatie staat vermeld op onze website en kunt u hier teruglezen.U heeft aangeven dat u een gebruik wilt maken van de Combivoordeel maar graag uw belminuten wilt meenemen van uw abonnement die elke maand overhoud. In onze algemene voorwaarden artikel 2.11 vindt u de voorwaarden dat bij een vernieuwing van uw abonnement de belminuten niet meegenomen kunnen worden, als bijlage sturen wij u de algemene voorwaarden mee.
    Hooijmans
    Boven staande reactie wijst er weer op dat Telfort oude vaste klanten graag kwijtraakt en dat ze hebben geprobeerd om mij een nieuw contract aan te smeren.
    Er rest mij dan ook niks anders dan alles op te zeggen en naar een andere provider te gaan.Iemand nog tips het enige wat ik wil is een provider die levert waar je voor betaald en geen rare spelletjes !!!!!!!!!!!!????????
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw HooijmansUw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van Telfort, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Hooijmans
    En ik krijg gewoon weer een mail in mijn mailbox of ik gebruik wil maken van combi voordeel. Hier heb ik specifiek een klacht over ingediend dat ik wel wil maar dat ik niet mag want ze willen mij eerst een nieuw contract aansmeren. Dan sla je de plank wel volledig mis als telfort. Nog niet eens een poging gedaan om een vaste klant te gemoed komen maar je verschuilen achter beleid. Zet eerst die reclame marketing classificatie maar eens uit prutsers prutsers!!!
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Hooijmans Telfort bedankt u voor uw opmerking.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?