Klacht Telfort: telfort verlaten met een schop achter de kont

Klachtnummer
# 280854
Gebruiker
wackaa
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste Telfort,

Ik heb een klacht over mijn laatste maand bij jullie, ik heb 2 jaar lang een abonnement gehad waarbij ik maandelijks de bundel kosteloos kon veranderen zodat ik nooit voor verrassingen kwam te staan.

nu in mijn laatste maand ben ik ongemerkt over mijn bundel gegaan normaal gesproken is dat geen probleem aangezien ik dan mijn bundel kan verhogen, maar omdat ik volgende maand bij een andere maatschappij zit kan dit niet.

omdat ik deze maand al nummerbehoud heb aangevraagd. iets wat bij het afspreken van het abonnement geen enkele keer is gemeld dat ik hierdoor niet meer mijn bundel zou kunnen aanpassen. iets wat nu blijkt best gemeld had mogen worden.

Ik neem hiervoor contact op met de klantenservice omdat dit op een fout lijkt te berusten en anders weet ik in ieder geval wat er aan de hand is. daar hoor ik dat ik inderdaad over mijn bundel ben gegaan en dat ik deze niet kan verhogen zonder mijn overstap een maand uit te stellen en weer een hele berg papierwerk en nummerbehoud behelst.

Normaal gesproken zou ik voor 3 euro mijn bundel hebben kunnen verhogen iets waar ik ook nog in deze laatste maand voor betaal, maar nu omdat er al iets in de order zit iets wat ik niet via mijn app of zelf bij jullie op de site heb aangegeven, zal ik nu minstens 19 euro extra moeten betalen omdat het systeem niet meewerkt.

na 2 jaar mijn rekeningen netjes betaald te hebben voelt dit als een schop door de deur naar een andere maatschappij, al helemaal nadat mijn voorgestelde oplossing : de kosten van het buiten bundel gebruik terug te brengen naar 3 euro de kosten van het verhogen van de bundel normaal. niet werd geaccepteerd.

ik ben daar zeer ontevreden over, aangezien het door de voorgestelde oplossing simpelweg opgelost had kunnen zijn maar dat dit volgens jullie alleen maar opgelost kan worden door nog een maand bij jullie te blijven. dat voelt als diefstal en een schop door de deur.

Kees Altorf

De oplossing

alsnog alleen maar de 3 euro verhoging bundel betalen en niet de kosten van het buiten bundel bellen

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Altorf,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Altorf,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)