Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: Telfort weigert extra kosten te vergoeden.
Details
Klacht
Voor de verhuizing is mijn vaste telefoon 11 dagen te vroeg verhuist. Hierdoor heb ik mijn prepaid telefoon moeten gebruiken dat heeft mij 23,50 euro gekost en is er een aflevering mis gegaan. Ook is steeds op mijn telfort aangegeven dat ik mijn oude nummer zou behouden Zelfs tot enkele dagen voor de verhuisdatum. Na de verhuizing bleek ik echter een ander nummer te hebben. Hierdoor heb ik mijn contacten nieuwe adres wijzigingen moeten sturen.Gewenste oplossing
De 23,50 Euro vergoeden, 25 Euro voor de ergernis en gedoe voor het gemis van de vaste telefoon. 25 Euro voor de nieuwe adres wijzigingen en de ergernissen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.