Opgelost door Telfort: Telfort weigert extra kosten te vergoeden.

content Opgelost
M.J. Vreede-Tilleman

Voor de verhuizing is mijn vaste telefoon 11 dagen te vroeg verhuist. Hierdoor heb ik mijn prepaid telefoon moeten gebruiken dat heeft mij 23,50 euro gekost en is er een aflevering mis gegaan. Ook is steeds op mijn telfort aangegeven dat ik mijn oude nummer zou behouden Zelfs tot enkele dagen voor de verhuisdatum. Na de verhuizing bleek ik echter een ander nummer te hebben. Hierdoor heb ik mijn contacten nieuwe adres wijzigingen moeten sturen.

De 23,50 Euro vergoeden, 25 Euro voor de ergernis en gedoe voor het gemis van de vaste telefoon. 25 Euro voor de nieuwe adres wijzigingen en de ergernissen.

Telfort
    Geachte mevrouw Vreede-Tilleman,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Telfort
    Geachte heer Vreede,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

M.J. Vreede-Tilleman
Vergoeding extra telefoonkosten, matige vergoeding adreswijzigingen. Geen vergoeding voor de ergernissen. vergoeding van 37,50 plus 5 euro abonnement vaste telefonie.

Ook een klacht indienen over Telfort?