Opgelost door Telfort: Telfort weigert extra kosten te vergoeden.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 441514
Gebruiker
M.J. Vreede-Tilleman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Voor de verhuizing is mijn vaste telefoon 11 dagen te vroeg verhuist. Hierdoor heb ik mijn prepaid telefoon moeten gebruiken dat heeft mij 23,50 euro gekost en is er een aflevering mis gegaan. Ook is steeds op mijn telfort aangegeven dat ik mijn oude nummer zou behouden Zelfs tot enkele dagen voor de verhuisdatum. Na de verhuizing bleek ik echter een ander nummer te hebben. Hierdoor heb ik mijn contacten nieuwe adres wijzigingen moeten sturen.

De oplossing

De 23,50 Euro vergoeden, 25 Euro voor de ergernis en gedoe voor het gemis van de vaste telefoon. 25 Euro voor de nieuwe adres wijzigingen en de ergernissen.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Vreede-Tilleman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Vreede,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.J. Vreede-Tilleman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vergoeding extra telefoonkosten, matige vergoeding adreswijzigingen. Geen vergoeding voor de ergernissen. vergoeding van 37,50 plus 5 euro abonnement vaste telefonie.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen