Klacht Telfort: telfort wijzigt eenzijdig abonnement met onbeperkt internetbundel naar beperkt intree

Klachtnummer
# 254289
Gebruiker
tijdelijkingebruik
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb lange tijd geleden een abonnement afgesloten voor onbeperkt internet. Ik krijg nu een mail dat men dit eenzijdig wil wijzigen naar een abonnement voor maximaal 10G. Ik vraag mij af of dit juridisch kan.

Gewenste oplossing


Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Goppel,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen