Klacht Telfort: Telfort wil mijn abonoment niet opzeggen bij emigratie

Klachtnummer
# 114957
Gebruiker
Lea
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben al 10 jaar klant bij Telfort. Ik heb zelfs Telfort- mobiel aan geraden bij meerdere vrienden. Mijn man en ik ga nu emigreren . Ik heb Telfort een schriftelijke brief gestuurd met als bewijs van uitschrijven voor mij en voor mijn man. Ik krijg een paar dagen geleden een email dat ik het moet mijn abonnoment moet afkopen en dat ze zeer spijtig vinden maar ik heb net een paarmaanden geleden mijn abonnement verlengt.
Ik heb dus 2 mobiele abonnoment lopen bij Telfort en internet en er wordt zo met mij omgegaan. Ik voel mij diep gekwetst.

De oplossing

Ik wil af van mijn abonnoment want ik kan geen gebruik van maken.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Lusia,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Lusia,

    De behandelaar van deze reactie kon u telefonisch helaas niet bereiken.

    Er is een een e-mail bericht gestuurd met een uitleg.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?