Klacht Telfort: Telfort zet tv-abo al 2 weken voor einde contract uit

VR van Amerongen

Ik heb per 13/6 opgezegd maar tv ontvang ik al per 1/6 niet meer. Zaterdag meteen gebeld: terugdraaien kan even duren... Woensdag weer gebeld: nee, terugdraaien gaat helemaal niet meer lukken voor 13/6. Waardeloos dit.

Zo snel mogelijk zorgen dat de tv het weer doet

Telfort
    Goedemiddag en bedankt voor uw bericht.

Allereerst mijn welgemeende excuses voor de late reactie. We doen ons best zo snel mogelijk te reageren, maar dit is helaas niet altijd mogelijk. Maar u mag altijd een reactie van ons verwachten.

Ik begrijp dat u uw abonnement per 13 juni heeft opgezegd, maar dat u al sinds 1 juni geen gebruik meer heeft kunnen maken van uw televisie. Dat lijkt mij niet de bedoeling. Nu is het al te laat om dit nog terug te draaien, maar ik heb wel gekeken of ik nog iets voor u kan betekenen.

Ik heb hiervoor uw gegevens in het systeem geraadpleegd en zie dat u hierover ook contact hebt gehad via Facebook of Twitter en via de telefonische klantenservice. Er is een vergoeding aangemaakt voor de dagen waarop u geen gebruik meer heeft kunnen maken van uw televisie diensten. Hopelijk is uw klacht hiermee naar tevredenheid afgehandeld.

Ik sluit bij deze de klacht op Klachtenkompas.

Telfort Webcare

VR van Amerongen
"Er is een vergoeding aangemaakt voor de dagen waarop u geen gebruik meer heeft kunnen maken van uw televisie diensten." Maar in de praktijk bleek die niet op de eindfactuur te staan. Ik moest er ook nog achteraan bellen om te zorgen dat ik die vergoeding kreeg.

Ook een klacht indienen over Telfort?