Klacht Telfort: Telfort zet tv-abo al 2 weken voor einde contract uit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 369604
Gebruiker
VR van Amerongen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb per 13/6 opgezegd maar tv ontvang ik al per 1/6 niet meer. Zaterdag meteen gebeld: terugdraaien kan even duren... Woensdag weer gebeld: nee, terugdraaien gaat helemaal niet meer lukken voor 13/6. Waardeloos dit.

De oplossing

Zo snel mogelijk zorgen dat de tv het weer doet

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag en bedankt voor uw bericht.

    Allereerst mijn welgemeende excuses voor de late reactie. We doen ons best zo snel mogelijk te reageren, maar dit is helaas niet altijd mogelijk. Maar u mag altijd een reactie van ons verwachten.

    Ik begrijp dat u uw abonnement per 13 juni heeft opgezegd, maar dat u al sinds 1 juni geen gebruik meer heeft kunnen maken van uw televisie. Dat lijkt mij niet de bedoeling. Nu is het al te laat om dit nog terug te draaien, maar ik heb wel gekeken of ik nog iets voor u kan betekenen.

    Ik heb hiervoor uw gegevens in het systeem geraadpleegd en zie dat u hierover ook contact hebt gehad via Facebook of Twitter en via de telefonische klantenservice. Er is een vergoeding aangemaakt voor de dagen waarop u geen gebruik meer heeft kunnen maken van uw televisie diensten. Hopelijk is uw klacht hiermee naar tevredenheid afgehandeld.

    Ik sluit bij deze de klacht op Klachtenkompas.

    Met vriendelijke groet,
    Telfort Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
VR van Amerongen
Datum
Uiteindelijke oplossing
"Er is een vergoeding aangemaakt voor de dagen waarop u geen gebruik meer heeft kunnen maken van uw televisie diensten." Maar in de praktijk bleek die niet op de eindfactuur te staan. Ik moest er ook nog achteraan bellen om te zorgen dat ik die vergoeding kreeg.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telfort?