Opgelost door Telfort: telfort zou de overstap regelen met problemen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 54849
Gebruiker
jdejong
Datum
3 reacties

Details

De klacht

wij zaten eerst bij ziggo , teloft zou overstap regelen dat hebben ze te laat gedaan waardoor telfort eerder in ging 15 maart als dat ziggo was afgesloten 30 maart, hadden gelijk gebeld zouden de de kosten die we dubbel hadden vergoed krijgen zou aantekening gemaakt zijn , belde gister staan geen aantekening in het dossier dus moeten vanaf 15 maart gewoon betalen.
ik wilde extra kastje voor interactieve tv, wij hadden gebeld het zou besteld worden , zou mail er over krijgen, niks binnen , weer bellen zouden weer bevestigingsmail krijgen weer niks. weer gebeld weer geen mail.
toen weer gebeld toen bleek dat we geen tweede interactieve kastje kunnen omdat de snelheid te laag is.
als ik dat van te voren wist, was ik nooit overgestapt nu kan ik maar op 1 tv in het huis interactieve tv kijken en moet voor extra geld een kastje huren om digitenne te krijgen.

nu hebben wij eerst dubbele kosten omdat telfort niet goed heeft laten overstappen en nu ook nog eens maar 1 tv .

De oplossing

dat telfort de dubbele kosten vergoed omdat het overstappen niet goed is gegaan wat hun zouden regelen

omdat ik nu geen 2de tv kan kijken met digitenne wil ik korting op mijn maand bedrag want dat was de reden dat we overgestapt zijn .

belkosten vergoed die we naar telfort hebben gemaakt zijn onderhand meer als 8 belletjes geweest.

als dat niet mogelijk is wil ik het contract zsm opzeggen , hij zou pas in gaan op de 30 maart officieel, omdat ziggo dan pas afloopt.

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer De Jong,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer De Jong, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    jdejong
    Datum
    telfort nam de volgende werkdag contact met ons op en alle punten zijn keurig afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jdejong
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen