Opgelost door Telfort: Telkfort levert niet wat ze beloven.

TonS

Als vaste klant van Telfort ook een mobiel abonnement erbij genomen. In de praktijk 5x zo langzame download dan bij T-mobile. Zelfde toestel, zelfde plek. Dit terwijl de dekkingskaart van KPN donkergroen aangeeft. Ik denk nog in de 14 dagen proeftijd te zitten voor annuleren, maar dat was net een dag te laat. Telfort rekent het moment van bestellen en ik dacht het moment van activeren. Zij stellen zich erg strikt op en tonen weinig begrip. Dit terwijl hun gegevens (donkergroen) niet kloppen met de werkelijkheid. Dus een wanprestatie.

Het mobiele abonnement ontbinden met behoud van nummer.
Ik mag toch het abonnement zonder boete opzeggen.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Smeele,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Telfort
    Geachte heer Smeele,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

Ook een klacht indienen over Telfort?