Opgelost door Telfort: Telkfort levert niet wat ze beloven.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 349052
Gebruiker
TonS
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Als vaste klant van Telfort ook een mobiel abonnement erbij genomen. In de praktijk 5x zo langzame download dan bij T-mobile. Zelfde toestel, zelfde plek. Dit terwijl de dekkingskaart van KPN donkergroen aangeeft. Ik denk nog in de 14 dagen proeftijd te zitten voor annuleren, maar dat was net een dag te laat. Telfort rekent het moment van bestellen en ik dacht het moment van activeren. Zij stellen zich erg strikt op en tonen weinig begrip. Dit terwijl hun gegevens (donkergroen) niet kloppen met de werkelijkheid. Dus een wanprestatie.

Gewenste oplossing

Het mobiele abonnement ontbinden met behoud van nummer.
Geboden oplossing
Ik mag toch het abonnement zonder boete opzeggen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Smeele,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Smeele,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen