Opgelost door Telfort: Ten onrechte annulering glasvezel abonnement Telfort

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 25908
Gebruiker
Leo
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Internet, telefonie, TV bij Telfort
Ervaring van Leo op 18-04-2013

Op 22 oktober 2012 aangemeld voor telfort glasvezel met internet en bellen exclusief televisie. Echter voordat de glasvezel is aangelegd komt telfort al met de mededeling dat telfort dit type contract niet meer in pakket heeft en dat ik maar een ander pakket moet kiezen. Dit is onaanvaardbaar, te meer telfort voor televisie niet gebruik maakt van een zgn. CI+ module en dus er weer een extra kastje nodig. Inmiddels een brief van Telfort gekregen met beëindiging van het abonnement. Ik ben hier niet van gediend en een brief teruggestuurd dat het contract nageleefd moet worden! Echter tot op heden geen antwoord!

De oplossing

handhaving afgesloten contract

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Bongers,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Bongers,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    ( namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Leo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?