Opgelost door Telfort: Terug komen op afspraak voor vergoeding

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 251790
Gebruiker
H.W.A. Kiel
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Gisteren ben ik door KPN gebeld namens Telfort. In dat telefoongesprek is mij toegezegd dat het restand beltegoed van € 45,- aan mij overgemaakt zal worden. Daarmee leek de klacht te zijn opgelost. Totdat ik middags onderstaande mail van Telfort ontving dat het beltegoed niet zal worden betaald.
Hieronder de het bericht van Telfort waardoor de gemaakte afspraak is vervallen.

Beste meneer Kiel,

Wij hebben op 30 december 2016 u een e-mail gestuurd met daarin een bijlage van
de Algemene Voorwaarden. U heeft in die bijlage kunnen vinden over de
voorwaarden van uw Beltegoed op uw Prepaid kaart. Wij zijn van mening dat wij u
hierin niet tegemoet komen om uw beltegoed te vergoeden. Wij blijven bij onze
beslissing die u eerder van ons heeft ontvangen per e-mail.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Wilt u reageren op deze e-mail? Klik dan op onderstaande link.

Let op! Na zeven dagen is het niet meer mogelijk om via de link op deze
e-mail te reageren. Na zeven dagen kunt u alleen nog reageren door een nieuwe
vraag in te sturen via het contactformulier op telfort.nl/contact.

De oplossing

Wat is een toezegging van KPN waard als daar door Telfort op terug gekomen wordt. Ik verwacht dat de toezegging door KPN namens Telfort alsnog wordt nagekomen.

5 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Kiel,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    H.W.A. Kiel
    Datum
    Heden per gewone post een brief van de directie van Telfort ontvangen waarin nogmaals wordt bevestigd dat de afgesproken € 45,- niet wordt terug betaald. Zie bijlage. Door KPN is eerder telefonisch gereageerd dat de € 45,- aan mij zou worden overgemaakt, kennelijk is KPN terug gefloten door Telfort. Zeer slechte gang van zaken doordat Telfort ook terug komt op hun eerdere toezegging dat de € 45,- zou worden terug betaald.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Kiel,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    H.W.A. Kiel
    Datum
    Ik wacht het contact af, toegezegd was dat het bedrag van € 45,- binnen een week op mijn bankrekening zou staan. Dat was op 4/1. Daarna opnieuw een brief gehad van de Telfort directie dat het toegezegde bedrag niet wordt terug betaald! Erg vreemde gang van zaken.
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Kiel,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.W.A. Kiel
Datum
Uiteindelijke oplossing
KPN heeft inderdaad het afgesproken bedrag aan mij overgemaakt. Echter Telfort heeft daarna mij schriftelijk laten weten dat er niet betaald zal gaan worden op basis van hun voorwaarden. Omdat KPN namens Telfort heeft betaald zal ik daar verder niet op terug komen, kennelijk is er sprake van een verschil van mening tussen KPN en Telfort. KPN heeft ondanks weer tegenspreken door Telfort alsnog het beltegoed naar mijn bankrekening overgemaakt. Hiermee is het geschil gesloten.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen