Opgelost door Telfort: Terug komen op afspraak voor vergoeding

sad Opgelost
H.W.A. Kiel

Gisteren ben ik door KPN gebeld namens Telfort. In dat telefoongesprek is mij toegezegd dat het restand beltegoed van € 45,- aan mij overgemaakt zal worden. Daarmee leek de klacht te zijn opgelost. Totdat ik middags onderstaande mail van Telfort ontving dat het beltegoed niet zal worden betaald.
Hieronder de het bericht van Telfort waardoor de gemaakte afspraak is vervallen.

Beste meneer Kiel,

Wij hebben op 30 december 2016 u een e-mail gestuurd met daarin een bijlage van
de Algemene Voorwaarden. U heeft in die bijlage kunnen vinden over de
voorwaarden van uw Beltegoed op uw Prepaid kaart. Wij zijn van mening dat wij u
hierin niet tegemoet komen om uw beltegoed te vergoeden. Wij blijven bij onze
beslissing die u eerder van ons heeft ontvangen per e-mail.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Wilt u reageren op deze e-mail? Klik dan op onderstaande link.

Let op! Na zeven dagen is het niet meer mogelijk om via de link op deze
e-mail te reageren. Na zeven dagen kunt u alleen nog reageren door een nieuwe
vraag in te sturen via het contactformulier op telfort.nl/contact.

Wat is een toezegging van KPN waard als daar door Telfort op terug gekomen wordt. Ik verwacht dat de toezegging door KPN namens Telfort alsnog wordt nagekomen.

Geachte heer Kiel,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen.

KPN Klantenreacties CMT
    H.W.A. Kiel
    Heden per gewone post een brief van de directie van Telfort ontvangen waarin nogmaals wordt bevestigd dat de afgesproken € 45,- niet wordt terug betaald. Zie bijlage. Door KPN is eerder telefonisch gereageerd dat de € 45,- aan mij zou worden overgemaakt, kennelijk is KPN terug gefloten door Telfort. Zeer slechte gang van zaken doordat Telfort ook terug komt op hun eerdere toezegging dat de € 45,- zou worden terug betaald.
    Geachte heer Kiel,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT
    H.W.A. Kiel
    Ik wacht het contact af, toegezegd was dat het bedrag van € 45,- binnen een week op mijn bankrekening zou staan. Dat was op 4/1. Daarna opnieuw een brief gehad van de Telfort directie dat het toegezegde bedrag niet wordt terug betaald! Erg vreemde gang van zaken.
    Geachte heer Kiel,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

H.W.A. Kiel
KPN heeft inderdaad het afgesproken bedrag aan mij overgemaakt. Echter Telfort heeft daarna mij schriftelijk laten weten dat er niet betaald zal gaan worden op basis van hun voorwaarden. Omdat KPN namens Telfort heeft betaald zal ik daar verder niet op terug komen, kennelijk is er sprake van een verschil van mening tussen KPN en Telfort. KPN heeft ondanks weer tegenspreken door Telfort alsnog het beltegoed naar mijn bankrekening overgemaakt. Hiermee is het geschil gesloten.

Ook een klacht indienen over Telfort?