Opgelost door Telfort: Terug zenden modem

Myrtle

27-11 internet abonnement opgezegd ivm verhuizing op 1-1
Opzeggen abonnement omslachtig. Door disfunctioneren van de site, was dit niet goed aangekomen.
30-1 gebeld
31-12 eindbrief ontvangen
Inmiddels verhuisd (meermaals gemeld)
Toch stuurt Telfort mij vervolgens nog een doos toe op mijn oude adres waar ik al 6 weken niet meer woon. Ex buurman is zo vriendelijk mij hierover te informeren.
Gebeld met klantenservice voor toelichting. Nu blijkt dat ik de modem moet terug sturen en er een boete op zit als ik dat niet doe. In de laatste brief die ik ontvangen heb wordt hier niet over gesproken. Noch de klantenservice heeft me hierover geïnformeerd. Het stond in mijn contract, ik heb hier niet meer aan gedacht deze achteraf nogmaals te lezen. Bij verhuizen heb ik tevens alles weg gedaan.
De afdeling die hier over gaat zou mij contacteren per mail, ze zijn niet telefonisch bereikbaar. Tot op heden heb ik nog niets gehoord. Ik kan geen kant op, echter wil ik geen aanmaning ontvangen.

Ik zou graag willen dat Telfort hierover contact met mij opneemt. Tevens ben ik van mening dat gezien de slordige gang van zaken ik deze boete niet verschuldigd ben.

Telfort
    Geachte mevrouw Lemmerling,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?