Opgelost door Telfort: Terug zenden modem

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 160200
Gebruiker
Myrtle
Datum
1 reactie

Details

Klacht

27-11 internet abonnement opgezegd ivm verhuizing op 1-1
Opzeggen abonnement omslachtig. Door disfunctioneren van de site, was dit niet goed aangekomen.
30-1 gebeld
31-12 eindbrief ontvangen
Inmiddels verhuisd (meermaals gemeld)
Toch stuurt Telfort mij vervolgens nog een doos toe op mijn oude adres waar ik al 6 weken niet meer woon. Ex buurman is zo vriendelijk mij hierover te informeren.
Gebeld met klantenservice voor toelichting. Nu blijkt dat ik de modem moet terug sturen en er een boete op zit als ik dat niet doe. In de laatste brief die ik ontvangen heb wordt hier niet over gesproken. Noch de klantenservice heeft me hierover geïnformeerd. Het stond in mijn contract, ik heb hier niet meer aan gedacht deze achteraf nogmaals te lezen. Bij verhuizen heb ik tevens alles weg gedaan.
De afdeling die hier over gaat zou mij contacteren per mail, ze zijn niet telefonisch bereikbaar. Tot op heden heb ik nog niets gehoord. Ik kan geen kant op, echter wil ik geen aanmaning ontvangen.

Gewenste oplossing

Ik zou graag willen dat Telfort hierover contact met mij opneemt. Tevens ben ik van mening dat gezien de slordige gang van zaken ik deze boete niet verschuldigd ben.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Lemmerling,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen