Opgelost door Telfort: Teruggave abonnementskosten en mobiele kosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 74531
Gebruiker
Geranne
Datum
2 reacties

Details

Klacht

12 April contract beeindigd ivm geen analoge aansluiting in de woning voor aansluiting tv en internet. Na vele telefoontjes te hebben gepleegd is het abonnement uiteindelijk in Juli pas gestopt, tot die tijd werden de abonnementskosten afgeschreven. Reeds verschillende malen gebeld en telkens werd er verteld dat de reeds afgeschreven abonnementskosten zsm terug betaald zouden worden. Tot op heden heb ik 1 bedrag terug ontvangen, terwijl abonnement in April reeds is opgezegd. Al veel mobiele kosten hierdoor gemaakt welke naar zeggen niet vergoed gaan worden. Wanneer dit opgelost was, waren deze mobiele kosten niet nodig geweest.

Gewenste oplossing

Graag abonnementskosten terugstorten en de gemaakte mobiele kosten.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Verstappen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Geranne
    Datum
    Blijkbaar helpt het om via deze weg een klacht te melden. Klacht is snel opgepakt en afgehandeld.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen