Opgelost door Telfort: Teruggave abonnementskosten en mobiele kosten

Geranne

12 April contract beeindigd ivm geen analoge aansluiting in de woning voor aansluiting tv en internet. Na vele telefoontjes te hebben gepleegd is het abonnement uiteindelijk in Juli pas gestopt, tot die tijd werden de abonnementskosten afgeschreven. Reeds verschillende malen gebeld en telkens werd er verteld dat de reeds afgeschreven abonnementskosten zsm terug betaald zouden worden. Tot op heden heb ik 1 bedrag terug ontvangen, terwijl abonnement in April reeds is opgezegd. Al veel mobiele kosten hierdoor gemaakt welke naar zeggen niet vergoed gaan worden. Wanneer dit opgelost was, waren deze mobiele kosten niet nodig geweest.

Graag abonnementskosten terugstorten en de gemaakte mobiele kosten.

Telfort
    Geachte mevrouw Verstappen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Geranne
    Blijkbaar helpt het om via deze weg een klacht te melden. Klacht is snel opgepakt en afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Telfort?