Klacht Telfort: Tevreden klant wil volledig pakket maar tot zover teleurstelling..

mar123

Paar jaar tevreden klant van internet/tv van Telfort, dus u mijn mobiele abo afloopt dacht ik, laat ik daarmee ook naar Telfort gaan. Vanochtend tel+abo besteld. 1. Wilde later toch graag bezorgadres wijzigen, telfort gebeld: kan helaas niet, moet naar Post NL bellen. Post NL gebeld (4eu tel.kosten); adres wijzigen kan niet. Dat het niet kan:ok,jammer,stuur me dan niet door! 2. Gezien al tv klant krijg je combivoordeel,leuk, gekozenvoor opnemen pakket maar krijg mail over factuurkorting,niet correct.3. Wanneer ik hierover een klacht wil indienen bij Telfort lukt het inloggen daarbij niet! (En het normaal inloggen bij Telfort wel he, alleen met de klacht lukt t niet!) Dan maar via deze weg helaas..

Hopelijk wordt het combivoordeel snel gewijzigd en het zou netjes zijn als ik iig de 4 euro kosten voor het onnodig bellen op advies van Telfort terug zou krijgen.

Telfort
    Geachte heer Hofland,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Ben een mevrouw.. :)
    Vandaag gebeld door KPN namens Telfort dat de klacht wordt opgepakt en er contact met me zou worden opgenomen door Telfort zelf.. Afwachten!
    mar123
    Inmiddels naar Telfort winkel geweest om telefoon/bestelling op te halen, dat ging prima echter tot op heden geen reactie van Telfort op de klacht hierboven...
    Telfort
    Geachte mevrouw Hofland,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    mar123
    Het probleem is niet opgelost vanuit KPN of Telfort.. Ben zelf naar de winkel gegaan en daar de telefoon opgehaald. Het meisje daar heeft me prima verder geholpen en eea uitgelegd over het combivoordeel. Verder hoorde ik zelf ruim een week niks van Telfort na de belofte van KPN dat dit zou gebeuren.. Toen belde KPN weer en gaf ik aan dat ik de telefoon inmiddels had. De dame wilde eig direct afsluiten maar ik begon over de kosten door hun. Ze heeft toen, wel netjes, 15 euro overgemaakt.

Ook een klacht indienen over Telfort?