Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Telfort: Tevreden klant wil volledig pakket maar tot zover teleurstelling..
Details
Klacht
Paar jaar tevreden klant van internet/tv van Telfort, dus u mijn mobiele abo afloopt dacht ik, laat ik daarmee ook naar Telfort gaan. Vanochtend tel+abo besteld. 1. Wilde later toch graag bezorgadres wijzigen, telfort gebeld: kan helaas niet, moet naar Post NL bellen. Post NL gebeld (4eu tel.kosten); adres wijzigen kan niet. Dat het niet kan:ok,jammer,stuur me dan niet door! 2. Gezien al tv klant krijg je combivoordeel,leuk, gekozenvoor opnemen pakket maar krijg mail over factuurkorting,niet correct.3. Wanneer ik hierover een klacht wil indienen bij Telfort lukt het inloggen daarbij niet! (En het normaal inloggen bij Telfort wel he, alleen met de klacht lukt t niet!) Dan maar via deze weg helaas..Gewenste oplossing
Hopelijk wordt het combivoordeel snel gewijzigd en het zou netjes zijn als ik iig de 4 euro kosten voor het onnodig bellen op advies van Telfort terug zou krijgen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.