Opgelost door Telfort: Tijdelijk stopzetten/opschorten abbonnement niet mogelijk?

boston

Deze maand vertrek ik voor 5 maanden op stage naar het buitenland en wil mijn abonnement tijdelijk stopzetten zodat ik na die vijf maanden gewoon weer verder kan gaan met mijn zelfde abonnement en nummer.
Na contact met de klantenservice van Telfort blijkt dat dit niet mogelijk is. Kan het abbonnement alleen afkopen maar dan zit ik met dubbele kosten en dat wil ik niet. Na de periode van 5 maanden wil ik gewoon weer verder gaan met mijn abbonnement.
Ik vind dit een zeer slechte zaak.
Andere providers doen dit wel. Blijkbaar zijn ze niet erg gesteld op hun klanten.

Ik moet zowiezo een voorziening treffen om te kunnen bellen etc. in het land waar ik stage ga lopen. Maar ik had gehoopt na 5 maanden mijn oude nummer weer te kunnen gebruiken. Nu moet ik bij telfort extra kosten gaan maken terwijl andere providers deze service wel hebben.

Telfort, hoe kunnen we dit oplossen?

Het tijdelijk stopzetten van mijn abbonement of het opschorten ervan. De looptijd wordt hierdoor met 5 maanden verlengd. Simpel en doeltreffend.

Telfort
    Geachte heer Bos,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Telfort
    Geachte heer Bos,

KPN Klantenreacties CMT

boston
    Abbo af kunnen kopen en omgezet naar pre-pay. Na 5 maanden wordt het afkoopbedrag teruggestorten het abbo weer voortgezet.

boston

Ook een klacht indienen over Telfort?