Klacht Telfort: Toestel defect ik heb nog 2 maanden garantie maar zij willen mij niet helpen

Klachtnummer
# 192291
Gebruiker
STH Spruit
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn iPhone 6 heb ik op 2 December 2014 aangeschaft, sinds een paar weken is het toestel defect, ik heb het naar de Telfort winkel gebracht en zij hebben het opgestuurd. Ik kon het toestel weer komen halen en er werd mij verteld dat er niks aan mankeerde, toen ben ik naar een andere telefoonwinkel gegaan en zij hebben de telefoon ook opgestuurd en wel de fouten gevonden. Ik moet een nieuw toestel krijgen, maar er wordt nu gezegd door Telfort/KPN dat ik maar 1 jaar garantie op het toestel heb, en dat ik zelf € 400,- moet betalen voor een nieuw toestel, in de telefoonwinkel waar ik geweest ben zeggen ze dat dat wettelijk niet correct is en dat ik daarvoor jullie in moet schakelen. Ik heb gebeld met Telfort en de klacht uitgelegd en ik probeer ze via de website en Facebook te benaderen maar via beide geen reactie. Dus vandaar dat ik het nu via deze weg wil doen.

De oplossing

Ik wil gebruik maken van mijn garantie en ik wil dat mijn toestel word gerepareerd en als dat niet lukt dan wil ik een nieuw toestel ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Spruit,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Spruit,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)


Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen