Opgelost door Telfort: Toestel niet in 1 dag geleverd als beloofd bij bestellen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 268665
Gebruiker
L.M. Rosendaal
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb afgelopen di. mijn abonnement mobiel verlengd, incl. toestel. Belofte: " voor 12 uur besteld, vandaag nog uw toestel in huis". Het is 11.00 uur ... Bij betalen bleek dit al "in een dag in huis" te zijn geworden. In bevestigingsmail bleek dit al "in 2 werkdagen" te zijn geworden. Ik maar eens kijken op 'volg uw bestelling'. Daar staat opeens doodleuk: "uw toestel is niet leverbaar, u hoort nog wanneer wel". !!!!!!! Ondertussen wel gewoon mijn toestel in een keer betaald gegeven de belofte van Telfort

De oplossing

Ik wil dat 1) Telfort zijn belofte nakomt en mij dat toestel vandaag nog levert.
2) zijn website aanpast en niet met valse beloftes klanten probeert te werven.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Rosendaal,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Van Rosendaal,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L.M. Rosendaal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets gehoord van KPN CMT noch Telfort. Na kleine week staat opeens PostNL met pakketje voor de deur... Dus in die zin is de klacht 'opgelost': heb mijn toestel na een kleine week alsnog ontvangen. Niet dankzij afhandeling via dit klachtenforum, niet dankzij actie/uitleg Telfort en niet cfr. de belofte bij bestelling "vóór 12-en besteld, zelfde dag ontvangen". Maar goed, ik heb mijn toestel...
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen