Opgelost door Telfort: Toestel niet in 1 dag geleverd als beloofd bij bestellen

sad Opgelost
L.M. Rosendaal

Heb afgelopen di. mijn abonnement mobiel verlengd, incl. toestel. Belofte: " voor 12 uur besteld, vandaag nog uw toestel in huis". Het is 11.00 uur ... Bij betalen bleek dit al "in een dag in huis" te zijn geworden. In bevestigingsmail bleek dit al "in 2 werkdagen" te zijn geworden. Ik maar eens kijken op 'volg uw bestelling'. Daar staat opeens doodleuk: "uw toestel is niet leverbaar, u hoort nog wanneer wel". !!!!!!! Ondertussen wel gewoon mijn toestel in een keer betaald gegeven de belofte van Telfort

Ik wil dat 1) Telfort zijn belofte nakomt en mij dat toestel vandaag nog levert.
2) zijn website aanpast en niet met valse beloftes klanten probeert te werven.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Van Rosendaal,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Van Rosendaal,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

L.M. Rosendaal
Niets gehoord van KPN CMT noch Telfort. Na kleine week staat opeens PostNL met pakketje voor de deur... Dus in die zin is de klacht 'opgelost': heb mijn toestel na een kleine week alsnog ontvangen. Niet dankzij afhandeling via dit klachtenforum, niet dankzij actie/uitleg Telfort en niet cfr. de belofte bij bestelling "vóór 12-en besteld, zelfde dag ontvangen". Maar goed, ik heb mijn toestel...

Ook een klacht indienen over Telfort?