Klacht Telfort: Torenhoge rekening

Gill

Nadat ik in 2008 18 jaar was geworden wilde ik heel graag de htc touch diamond met een abonnement zonder internet, een bewuste keuze. Ik heb het toen afgesloten bij een telfort winkel in amsterdam. Het toestel had een aantal mankementen want ik kreeg vaker te horen dat ik mensen belde terwijl ik dat niet deed. Na de 1e of 2e maand kreeg ik al een hoge rekening van ong 1700 euro. Ik heb telefonisch contact opgenomen en er werd gezegd dat ik gebruik had gemaakt van internet, wat niet zo was. Ik ben terug gegaan naar de winkel en daar werd mij verteld dat het toestel niet geupdate was.
Na die rekening werd het alsmaar hoger.. 3000 euro, 7000 euro. Toen heb ik een advocaat ingeschakeld. Zij had een brief opgesteld naar telfort en als ze geen reactie kreeg binnen 10 werkdagen werd het geseponeerd. Na 10 dagen kreeg ik de opluchting te horen dat ik er vanaf was. Totdat ik een brief vd incasso kreeg, 17,000 euro. Voor een telefoonrekening!!!

Ik hoef absoluut geen geld te ontvangen maar ik zou zo graag na 7 jaar dit eindelijk kunnen afsluiten. Ik heb uiteraard geen abonnement meer lopen bij de telfort en ik heb het trauma opgelopen om nooit meer iets af te sluiten.
Het is onmogelijk dat een telefoon rekening zo snel zo hoog oploopt en dat het gewoon doorloopt! Ik wil voorkomen dat dit bij een ander gebeurt.
Deze situatie heeft mij zoveel afgenomen.. ik sta geregistreerd bij de bkr, ik kan en durf geen abonnement meer aan te gaan.
Ik wil van die rekening en registratie af.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Schaken,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?