Klacht Telfort: Traag internet via adsl

# 19811
M Moerkerken

Volgens telford zit ik te ver van de centrale zodat mijn internet niet sneller is dan 5 MB/s. Echter 1 straat verder is wel een hogere snelheid mogelijk. verder is het behalve in het blok waar ik woon in hellevoetsluis, overal mogelijk sneller adsl te hebben. Dit kan anno 2013 toch niet. De wijk waar ik woon is medio 1977 gebouwd. In oudere delen van mijn woonplaats kan het wel en in nieuwere ook. Dit is onacceptabel in mijn ogen, zeker met de huidige technologie.
Dit moet verholpen kunnen worden.

Graag het technisch mogelijk (laten) maken dat ook op mijn adres een sneller internet mogelijk is!

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Moerkerken,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    M Moerkerken
    In afwachting op de reactie.
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Moerkerken,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    M Moerkerken
    In afwachting op de reactie
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Moerkerken,De behandelaar van deze reactie zal navraag doen bij de collega's van Telfort. Zodra hij meer weet neemt hij contact met u op.Met vriendelijke groet,
    KPN Klantenreacties CMT
    M Moerkerken
    Verwacht z.s.m. reactie. Na bijna 7 weken is er nog niks concreets gebeurd.
    Telfort
    Geachte heer Moerkerken,In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Binnenkort zal hij het weer proberen.
    M Moerkerken
    Blijkbaar ben ik gebeld zonder nummerherkenning en reactie via de voicemail. Dan mis ik al snel een telefoontje, en kan ik ik ook niet terugbellen.
    M Moerkerken
    Reactie van de technische afdeling van telford: Maximaal haalbaar is een kleine 10 mb. Voor een hogere snelheid wordt ik verwezen naar de kabelbeheerder kpn. Telford kan géén opdracht geven aan kpn om te onderzoeken of de snelheid op een of andere manier op mijn adres omhoog kan. Telford is slechts gehouden aan wat de snelheid is die op de lijn naar de klant wordt geboden. De bal wordt nu dus door telford gelegd bij kpn.
    Telfort
    Geachte heer Moerkerken,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Geachte heer Moerkerken,
    KPN Klantenreacties CMT
    M Moerkerken
    Het is een van het kastje naar de muur behandeling. KPN zegt; telford moet ons een opdracht geven voor een aanpassing of onderzoek naar mogelijkheden voor de snelheid op te voeren.
    En telford zegt vervolgens hierop dat deze een partij is die een product aanbied en afhankelijk is van kpn; Als klant wordt je doorverwezen naar kpn als netbeheerder om dit geregeld te krijgen. Geen van beide partijen doet iets, en men wijst naar elkaar voor de oplossing. Als klant sta je daar tussenin.
    Telfort
    Geachte heer Moerkerken,Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    M Moerkerken
    Dit is geen afhandelen. Ik gaf al eerder aan van het kastje naar de muur te zijn gestuurd. Concreet is hier niets uitgekomen. Er is niet eens onderzocht of er technisch iets mankeert aan de verbinding. Dit is geen behandeling van een klacht dit is iemand proberen af te schepen door hem van de ene partij naar de andere te verwijzen. Dit is een heen en weer spelletje. Ik ben nog geen steek opgeschoten hier mee. Dit is voor mij helemaal niet afgehandeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

M Moerkerken

Ook een klacht indienen over Telfort?