Klacht Telfort: trage verzending van nieuw modem

# 19049
Anoniem

Op 1 januari deed mijn modem het niet meer. Op 2 januari gebeld met de klantenservice.
Na allerlei testjes bleek, wat ik al direct aangegeven had, dat mijn modem stuk was.
Er zou een nieuwe toegestuurd worden en deze zou ik niet eerder dan maandag ( 7 januari) ontvangen. Eerder kon niet, daar ze afhankelijk waren van Post NL. Ik ontving het modem pas op 8 januari.
Het kan er bij niet in, dat elke willekeurige bestelling, die je online doet er de volgende cq 2 dagen later is en dat z'n log bedrijf als Telfort zegt, dat het niet eerder kan en aan Post Nl ligt.
Ik denk, dat ze hier nog heel wat kunnen verbeteren en dat het best binnnen 2 dagen op de plaats van bestemming kan zijn.Daar ik 7 dagen geen gebruik heb kunnen maken van internet, lijkt het mij ook logisch, dat deze dagen in mindering worden gebracht op een maandelijkse afschrijving.
Met vriendelijk groet
J.Hageman
Hector Treubstraat 13
1402 CK Bussum
j.c.m.hageman@12move.nl

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Hageman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?