Klacht Telfort: Triest,Telfort moet niet gekker worden.

Wout

Ik ben ZEER teleurgesteld in Telfort en moet helaas wederom een klacht over Telfort indienen, maanden geen gebruik kunnen maken van mijn e-mailadres en daardoor veel schade geleden, hiervoor vele excuses en een schadevergoeding gekregen.
Nu op 21 januari weer een e-mail van Telfort ontvangen, zie onderstaande
Beste heer/mevrouw,
Vorig jaar hebben we je gratis mailbox(en) uitgezet. Na overleg met jou hebben we de mailbox tijdelijk weer aangezet. We zetten 4 februari 2016 je gratis mailbox(en) definitief uit. Zorg dat je voor die tijd door hebt gegeven of je je mailbox wel of niet wilt behouden.
Hier was toen ook alles mee begonnen en is de e-mail van mij na een vervelende periode weer uit Quarantaine gehaald en mij door Telfort beloofd dat het allemaal is gecorrigeerd en aangepast, van mij geen actie meer nodig is, vele excuses voor het ongemak .
Schandalig het was aangepast en opgelost ben bang dat het weer niet goed gaat, KLANT IS BIJ TELFORT ECHT GEEN KONING MAAR SLACHTOFFER.

gemaakte afspraken nakomen

Wout
    Vandaag 22-01-2016 is er door Kpn contact met mij opgenomen ik heb de de situatie uitgelegd, afgelopen jaar door schuld van Telfort bijna 2 maanden geen gebruik kunnen maken van mijn e-mailadres.
    Kpn gaat bewaken dat de communicatie met Telfort en de klacht SMART met mij wordt afgehandeld.
    Zal dagelijks de lezers informeren van het verloop van de klacht behandeling, maak voor jezelf de afweging of het acceptabel is om voor deze provider te kiezen.
    Wout
    afgelopen weekend geen reactie meer ontvangen , vandaag ,maandag 2 januari,nog steeds geen contact geweest met Telfort, wel een oproep op mijn mobiel gemist maar ik neem aan dat de klantenservice van Telfort mijn privé nummer ook heeft en anders is 1 keer bellen wel heel minimal, maar wat mag je verwachten als de afspraken niet zijn nagekomen, nogmaals,maak voor jezelf de afweging of het acceptabel is om voor deze provider te kiezen.
    Wout
    vandaag heeft Telfort 1 keer telefonisch contact opgenomen, was helaas niet thuis, nemen morgen weer contact op was bij Telfort erg druk vandaar dat zij geen tijd hadden om vandaag nog een keer contact op te nemen, Is mij wel duidelijk, ivm drukte bij telfort geen tijd om 2 keer contact op te nemen.
    Wout
    Vandaag telefonisch contact gehad met Telfort en Kpn ondanks, alle problemen en gemaakte afspraken in het verleden ( vorig jaar )is het nu duidelijk waar het fout gaat, ben door Telfort overgenomen van XMSNet zou geen veranderingen plaatsvinden, alleen nu blijkt dat ik ben overgeleverd aan wat voor mij overkomt als oplichting, moet nu een keuze maken om 4,00 euro per maand te betalen anders vervalt mijn e-mailadres. moet aangeven dat ik geen Telfort klant ben, ondanks dat ik dat wel ben. Triest
    Beste mede lotgenoten
    Afgelopen weekend, de door mij ingezonden klacht met andere partijen besproken, aangezien ik een keuze moet maken die niet door mij na alle waarheid kan worden gemaakt, maar ik moet kiezen voor een maandelijkse betaling van 4,00 euro om mijn e-mailadres te behouden, wordt er gewerkt om binnenkort o.a facebook berichten te versturen, graag deze berichten delen, kan niet zo zijn dat Telfort onder de vlag van Kpn klanten laten betalen voor het behouden van een e-mailadres
    Wout
    Vandaag 3 februari geen contact meer gehad met Kpn of Telfort, ben bang dat mijn e-mailadres op 4 februari volgens bericht van Telfort wordt verwijderd vandaar dat ik toch maar 4,00 per maand moet gaan betalen om mijn e-mailadres te behouden, alleen werkt de site niet meerkrijg de melding Oops, deze pagina bestaat niet.
    Maar weer contact opgenomen met klantenservice van Telfort, volgens de medewerker van klantenservice blijft mijn e-mailadres behouden. triest Telfort weer niet volgens afspraak.
    Wout
    Donderdag ( 11-02-2016 ) telefonisch contact gehad met Telfort, wel jammer dat ik steeds maar moet uitleggen waar het niet goed gaat, na mijn idee wordt er nu door gepakt, was wel frustrerend dat de genoemde e-mailadressen waar het volgens Telfort over ging niet de mijne waren, dinsdagavond ( 16-02-2016 )om 19:00 uur wordt er weer met mij contact opgenomen, woensdag ( 17-02-2016 ) wordt de uitkomst van het telefoongesprek op klachtenkompas gedeeld, hoop dat ik het dan kan afsluiten.
    Geachte heer Diesveld,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

Wout
    16-02-2016 in de middag ben ik door Telfort opgebeld en heb ik te horen gekregen dat het e-mailadres kosteloos wordt toegevoegd aan mijn Telfort account, om 19:00 uur had ik een afspraak met mijn contactpersoon van Telfort die mij vertelde dat zij nog geen nieuws had, zij had nog geen antwoord op haar vraag van Telfort gekregen.
    Dat de communicatie onderling bij Telfort niet goed was is wel duidelijk, groot verbeter punt gezien de concurrentie een grote bedreiging wordt, alleen de beste blijven

Wout
    Mijn contactpersoon van Telfort zou 7 maart weer voor afhandeling van de klacht contact met mij opnemen. Mijn klacht is nog steeds niet juist afgehandeld, volgens mij wordt er ook maar bij Telfort iets gedaan, helaas wordt er niet rekening gehouden met de klant.

Wout
    Jammer, de contactpersoon van Telfort zou 7 maart weer contact met mij opnemen, helaas is ook zij de afspraak met mij niet meer nagekomen,volgens mij heeft zij ook het maar opgegeven, zij komt ook niet meer door bij de organisatie ( Telfort ) wel heel triest klacht loopt al veel te lang, Kpn waar laten jullie je mee in , vroeger was Kpn nog een betrouwbare organisatie en stond voor mij op nummer 1, zou graag weer willen vertrouwen op Kpn maar ook die laat niets meer van zich horen.
    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

klacht is niet naar tevredenheid afgehandeld behandelaar gaat niet serieus met de klanten om, zie bovenstaande reactie van Telfort.!!!!

Ook een klacht indienen over Telfort?