Klacht Telfort: Tv via glasvezelkabel blijft storing geven

Liesbethpronk-stomphorst

De tv blokt steeds. Er is al vanalles aan gedaan. Herhaaldelijk gemailt, maar het probleem blijft. Verschillende monteurs binnen gehad, helaas het helpt niets. Elke keer als er iemand van Telfort belt krijg je iemand anders en moet je steeds opnieuw uitleggen wat er aan de hand is. Tijdens de Olympische Spelen, wat ik toch heel graag kijk, was het blokken er ook.
We zijn het zat.

We willen compensatie voor het geleden leed, in de vorm van korting op het abonnement, tot de einde van het contract.
Mocht dat niet kunnen dan willen we er per direct van af.

Telfort
    Geachte mevrouw Pronk-Stomphorst,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Liesbethpronk-stomphorst
    Ik ben heel benieuwd of het nu eindelijk opgelost gaat worden
    Liesbethpronk-stomphorst
    Er leek schot in de zaak te zijn. Na 2 nieuwe modems, is Telfort er achter gekomen dat ze ons niet kunnen helpen. Zaterdag 27-8 werden we gebeld door mw. N. van klantenrelatie en ze meldde mij dat we per direct van ons contract bij hen afkunnen. Maandag zou ze terugbellen. Maar er belde iemand anders met de mededeling dat mw. N. op dinsdag zou bellen. Helaas er heeft niemand gebeld. Ik heb zelf gebeld en daar hoorde ik dat de zaak was overgedragen aan mw. P. Ook zij heeft niet gebeld.
    Telfort
    Geachte mevrouw Pronk-Stomphorst,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Liesbethpronk-stomphorst
    Het is uiteindelijk allemaal goed gekomen maar het heeft te lang geduurd en over veel te veel schijven.