Klacht Telfort: Tv via glasvezelkabel blijft storing geven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182419
Gebruiker
Liesbethpronk-stomphorst
Datum
5 reacties

Details

De klacht

De tv blokt steeds. Er is al vanalles aan gedaan. Herhaaldelijk gemailt, maar het probleem blijft. Verschillende monteurs binnen gehad, helaas het helpt niets. Elke keer als er iemand van Telfort belt krijg je iemand anders en moet je steeds opnieuw uitleggen wat er aan de hand is. Tijdens de Olympische Spelen, wat ik toch heel graag kijk, was het blokken er ook.
We zijn het zat.

De oplossing

We willen compensatie voor het geleden leed, in de vorm van korting op het abonnement, tot de einde van het contract.
Mocht dat niet kunnen dan willen we er per direct van af.

5 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Pronk-Stomphorst,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Liesbethpronk-stomphorst
    Datum
    Ik ben heel benieuwd of het nu eindelijk opgelost gaat worden
  3. Auteur
    Liesbethpronk-stomphorst
    Datum
    Er leek schot in de zaak te zijn. Na 2 nieuwe modems, is Telfort er achter gekomen dat ze ons niet kunnen helpen. Zaterdag 27-8 werden we gebeld door mw. N. van klantenrelatie en ze meldde mij dat we per direct van ons contract bij hen afkunnen. Maandag zou ze terugbellen. Maar er belde iemand anders met de mededeling dat mw. N. op dinsdag zou bellen. Helaas er heeft niemand gebeld. Ik heb zelf gebeld en daar hoorde ik dat de zaak was overgedragen aan mw. P. Ook zij heeft niet gebeld.
  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Pronk-Stomphorst,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  5. Auteur
    Liesbethpronk-stomphorst
    Datum
    Het is uiteindelijk allemaal goed gekomen maar het heeft te lang geduurd en over veel te veel schijven.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Liesbethpronk-stomphorst
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry