Opgelost door Telfort: Twee maal defect modem, geen goede oplossing

Dwars

Enige tijd geleden hebben wij te maken gehad met een defect modem. Dat was op 26 april 2018 en op 30 april ontvingen wij een nieuw modem. Tot onze spijt bleek die ook niet goed te zijn en daardoor zaten wij van 9 mei tot en met 14 mei wederom zonder diensten.

In totaal hebben wij 11 dagen zonder diensten gezeten en hiervoor wilden wij via de reguliere klantenservice een vergoeding aanvragen, op basis van onderstaande declaratie.

11 dagen geen diensten = 1/3 van het maandbedrag = 18 Euro
Bijkopen mobiele data ivm geen wifi = 32 Euro
Aan de telefoon met Telfort en Guidion ruim 1,5 uur
Installatie en retour sturen modem

Al met al lijkt het ons redelijk om een vergoeding te ontvangen van 75 Euro, wat ongeveer gelijk is aan 1,5 maand kosten voor ons abonnement.

De klantenservice mocht maximaal 35 Euro vergoeden en dat lijkt ons niet redelijk.

Houd er rekening mee dat wij ons contract opzeggen als we hier niet met een redelijke oplossing uit kunnen komen. Bovendien overwegen wij twee nieuwe mobiele aansluitingen en die mist Telfort dan ook.

We gaan er vanuit dat Telfort binnen twee weken met een oplossing komt.

Een vergoeding van ten minste €75.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Dwars,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Telfort
    Geachte heer Dwars,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Dwars
Uiteindelijke oplossing De vergoeding zoals we voorstelden is in gewilligd