Opgelost door Telfort: twee maand te vroeg abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 98699
Gebruiker
Rianne
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wegens fout van een medewerker van Telfort twee maand te vroeg signaal. Speciaal nog terug gebeld voor de definitieve datum 15 april, omdat dat nog niet zeker was. Alles was in orde gemaakt zei ze. Dus niet want kreeg afgelopen week een telefoontje van de monteur want 20 febr begon ons abbonemen. Contact gehad met Telfort, omdat het niet klopt en ik nog twee maand gebruik maak van mijn huidige provider. Is niet hun fout want er was geen bewijs dat het in April pas in moest gaan werd er verteld. Of ik moest t annuleren, kosten €200,- Nu is fouten maken menselijk, ook van een medewerker, maar dat ik dan voor de kosten op mag draaien is te gek voor woorden. Er is volgens Telfort geen bewijs dat ik 15 april mijn abbonement wou laten ingaan, maar het is toch niet logisch dat ik al twee maand eerder een abbonement in laat gaan en met dubbele kosten zit? Ik zou een bericht terug krijgen binnen 2 dagen van de klachtencommissie. Dit is niet het geval dus probeer ik het op deze manier

De oplossing

Ik zou graag willen dat mijn afgesloten abbonement bij Telfort ook Daadwerkelijk vanaf 15 april in gaat of in ieder geval dat ik vanaf dan pas hoef te betalen. Want ik maak nog geen gebruik van het abbonement omdat ik nog gebruik maak van mijn huidige abonnement die pas 15 april afloopt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Telfort is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Rianne
    Datum
    Een aanvulling. Op de bevestiging mail staat zo snel mogelijk als datum, maar dat had de medewerker gedaan omdat er nog geen datum was en ze zo alvast de bestelling kon klaar zetten zoals ze dat noemde . Die zou ik doorgeven als ik contact had gehad met mijn huidige provider. De tweede keer dat ik belde heb ik de juiste datum doorgegeven en dat kwam in orde zei ze ook hadden we toen nog duidelijk alles doorgenomen, ook dat ik de activatie kosten niet hoefde te betalen, omdat dat ons beloofd was
  2. Auteur
    Rianne
    Datum
    Heb ondertussen nog weer met telfort gebeld omdat ik niets hoorde en ze bleken er gelukkig toch mee bezig te zijn. Ben erg blij!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rianne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen