Opgelost door Telfort: Uitbetaling cashback 20,00 beltegoed

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 72688
Gebruiker
c vd steen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Begin juni kocht ik via de website van Telfort een GSM (Samsung Galaxy trend lite) met cashbackactie van 40,00 ( 20,00 rechtstreeks op mijn rekening en 20,00 beltegoed)
Na opsturen van de benodigde gegevens is de uitbetaling goedgekeurd. Bewijs hiervan aanwezig
Telfort heeft WEL de 20,00 op mijn rekening gestort, maar NIET de 20,00 beltegoed.
De Servicedesk verwijst naar Prepaid.nl, Zij verwijzen naar de provider (Telfort dus)
Men weigert er iets aan te doen, Ook krijg ik geen superviser van de medewerker te spreken.
(Deze situatie deed zich eerder dit jaar ook al voor bij de aanschaf van de GSM van mijn man. Hierbij heeft na veel heen en weer gebel een medewerker van de servive handmatig het bedrag gestort)
de cashback gaat zo op aan telefoontjes naar de klantenservice

De oplossing

Storting van 20,00 beltegoed of op mijn beltegoedaccount of op mijn bankrekening

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Steen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Steen, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    c vd steen
    Datum
    Klacht is naar tevredenheid afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
c vd steen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen