Klacht Telfort: Uitzending Gemist werkt sinds 18 mei (migratie) niet goed.

ieddev

Sinds de migratie van Concepts ICT naar Telfort op 18 mei werkt uitzending gemist niet meer. Beeld bevriest soms wel 4 minuten of langer. Stuur regelmatig een Tweet naar Telfort maar tot op heden geen oplossing. Ten tijde van de Concepts ICT aansluiting met de Amino 140 box waren er geen problemen. Nu met de sterk verouderde Experiabox V8 die bewezen veel problemen geeft sinds deze uitkwam is het echt slecht gesteld met de kwaliteit. Ook live TV hapert zelfs af en toe. Hoelang gaat deze klucht nog duren.

Ik wil gewoon waar voor mijn geld.

Geachte heer/mevrouw De Haan,

ieddev
    Nog geen nieuws. Probleem is er nog steeds. Al sinds 18 mei.
    Geachte heer De Haan,

De behandelaar van deze reactie van Telfort heeft u inmiddels gesproken.

Op dit moment is er helaas nog geen oplossing mogelijk. Het probleem heeft de aandacht van Telfort. Zodra er een oplossing bekend is, wordt u geïnformeerd.

Namens Telfort excuses voor het ongemak.

ieddev
    De klacht kan voorlopig niet opgelost worden volgens de technische dienst. Ik wil graag een fatsoenlijke compensatie en volledige medewerking bij het overstappen naar een andere provider omdat ik geen vertrouwen heb in telfort als provider.
    Geachte heer De Haan,

Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. U kunt hem rechtstreeks telefonisch benaderen via 070-343 21 88.

ieddev
    Klacht is nog steeds niet opgelost.

ieddev

Ook een klacht indienen over Telfort?