Klacht Telfort: Uur aan de telefoon probleem niet opgelost verbinding wordt verbroken

Klachtnummer
# 170495
Gebruiker
H. vd V
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik belde voor 2 zaken:

Ik begon bij een werkneemster die slecht te verstaan was door buitenlands accent. Ik belde voor de wijzigingen per 1 Juli. Ik had daar vragen over welke niet zijn beantwoord. toen ik vraag 2 stelde over ons nog steeds niet doorgevoerde combivoordeel werd ik onbeschoftweg doorverbonden en stond ik een half uur in de wacht waarna ik mijn combivoordeel even kon regelen. Toen ik vroeg weer doorverbonden te willen worden met de andere klantenservice die mijn vragen en klachten over de wijzigingen per 1 juli kon beantwoorden kreeg ik wederom een zeer slecht Nederlands sprekende medewerker aan de telefoon die van toeten nog blazen wist. Na voor de tweede keer door hem in de wacht te zijn gezet omdat hij dingen niet wist en na moest vragen werd de verbinding verbroken! Dit na dat ik bijna een uur met telfort aan de telefoon hem gezeten. Weten jullie wel wat dat kost??? Ben voornemens mijn abonnement op te zeggen want deze manier van behandelen is ronduit onbeschoft

De oplossing

Mij terug bellen en zorgen voor de gewenste oplossingen! En een vergoeding voor de gemaakte belkosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Gouman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Gouman,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen