Klacht Telfort: Valse belofte. En niet nakomen

Lal#74

Er is door telfort rond halverwege september 2019 verkeerd informatie aan mij gegeven over een actie dat toen bij kpn liep. Ik zou dubbele databundel krijgen voor €20,- Dus 10 GB voor 20 euro. Ik had bij telfort 5GB voor €20,- Maar wat bleek later toen mijn abonnement inging bij kpn, bleek niet te kloppen. Ik moest compleet pakket bij één van hen hebben. Telfort heeft aan mij ook niets gevraagd over welke producten ik beschik. Ze kunnen dondersgoed inzien in hun systeem over persoonlijke gegevens van klanten. Ik heb ook tussentijds wel 10 keren goed gevraagd zowel bij telfort als kpn. Ze hadden gezegd van jaa, je krijgt het absoluut. Ik moest voor die actie 2jarig abonnement afsluiten van telfort medewerker. Ik heb telefonisch gezegd voor de overstap. Bij kpn begon mijn abonnement op 21 oktober 2019. Ik moet nu bij KPN €25,- voor 5GB betalen. Is echt belachelijk duur. Belofte niet nagekomen en ik ben puur genaaid!!!!!!!!! Ik wil weg bij KPN!!!!! Ik krijg geen reactie van hen. Ik moet er zelf achteraan gaan. Telkens krijg ik andere verhalen te horen. Ik heb bij hen een klacht al ingediend en ook bij kpn. Het is al bijna 3 weken al.

Ik wil daar weg bij KPN. Ze moeten voor mij die 2 jaar afkopen en regelen. Echt duur. Sinds die tijd stress. Door fout van telfort medewerker ben ik telefonisch overgestapt. Ik wil weg!!!!!!!! bij kpn.

Telfort

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

Telfort Webcare
    Lal#74
    In godsnaam hoe kunnen jullie mij dit aandoen? Deze fout is door jullie gemaakt en jullie moeten het afhandelen toch. En geen KPN

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?