Opgelost door Telfort: Valse beschuldiging + dubbele kosten

APD

Ik ben begin juni overgestapt van KPN naar Telfort. In juni nog telefonisch contact met KPN gehad, die mevrouw zei dat alles goed geregeld was en ik verder geen kosten meer zou krijgen. Nu in augustus weer een factuur van KPN €42,28. KPN zegt nu dat ze geen opzegging hebben ontvangen van Telfort. Telfort zegt dat ik geen klantnummer heb ingevuld van KPN voor de opzegservice. Ze konden alleen het bedrag van 37,50 vergoeden en ik moest alsnog zelf dan maar KPN opzeggen. Ik heb hun gezegd dat ik nergens het klantnummer kan invullen, volgens hun kan ik op mijn kop gaan staan en zeggen wat ik wil maar hun zeggen dat er wel een veldje is waar dat ingevuld moet worden. Ik heb foto's en screenshots gemaakt van het invullen op de PC en mijn mobiel als bewijs dat er NERGENS een veldje is om het in te vullen, daarbij heb ik meerdere adressen geprobeerd. Omdat Telfort eerst zegt dat ik dat niet meer kan zien omdat ik nu al klant bij hun ben. Maar dus ook met andere adressen is dat het geval.

Ik wil dat Telfort het hele bedrag van €42,28 vergoed. (Ze hadden mij ook om extra informatie kunnen vragen voor de opzegservice of in ieder geval kunnen laten weten dat het niet compleet was. Daarnaast hadden ze waarschijnlijk ook mijn adres gegevens kunnen gebruiken om mijn abonnement bij KPN op te zeggen.)

Telfort
    Geachte mevrouw Van Draanen,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

APD
    Vandaag netjes gebeld geworden door een meneer van KPN/Telfort. Ik voelde me eindelijk serieus genomen, doorgegeven dat ik gisteren zelf KPN heb opgezegd en de meneer gaf aan dat hij het verloop van de opzegging in de gaten gaat houden dat het goed afgehandeld wordt. Verder zou ik nog een vergoeding van €25,- krijgen voor de ergernissen en alle moeite voor (in principe een "klein" probleem). Nu nog afwachten tot de vergoeding van €37,50 van Telfort en de beloofde €25,- binnen zijn.
    APD
    Op 15 juli al snel de vergoeding van €25,- van KPN gekregen en op 21 juli de €37,50 van Telfort gekregen. Jammer dat ik zoveel moeite moest doen maar uiteindelijk dankzij de meneer van KPN toch goed opgelost. Dank u wel. Verder verwacht ik met de opzegging dat alles nu goed zal verlopen.

APD

Ook een klacht indienen over Telfort?