Opgelost door Telfort: Valse informatie telfort

I.J

Mijn moeder is overgestapt op telfort ivm de goede aanbieding. Door het lezen van de voorwaarden maakte zij daarop uit dat nummerbehoud enige tijd kon duren (7 werkdagen na tot stand komen van t contract). Aangezien mijn moeder hartpatiënt is en niet zonder vaste telefonie kan hebben we contact opgenomen met Telfort en gevraagd of dit bij haar van toepassing was. " Nee hoor dit is bij u niet het geval omdat u namelijk ruim van tevoren aangeeft nummerbehoud te willen en gebruik maakt van de overstap service . U zal op t moment van aansluiten gewoon gebruik kunnen maken van alle diensten". Na t ingaan van t contract 11-8-14 en t aansluiten van alle geleverde apparatuur deed alles t behalve de telefoon, dus gebeld met telfort. " Nee dit kan tot maximaal 3 dagen duren maar gebeurt meestal eerder". Dus afwachten . 13-8-14 nog geen telefoon dus maar weer bellen " Nee dit kan tot 5 dagen duren maar dat wist u , dat stond in t contract dus u moet maar gewoon wachten". SCHANDALIG !!!!!!!!!!!

De gewenste oplossing is dat telfort zorgt dat er vandaag telefoon is en contact opneemt om hier over te spreken ,wel iemand van telfort zelf of desnoods kpn en geen uitzendkracht.En er werk van maakt om goede informatie te verstrekken aan uitzendkrachten van callcenters.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Kramer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    I.J
    Er is contact opgenomen door telfort en klachten gemeld . Telefoon werkt ook weer. Alleen jammer dat je zoveel moeite moet doen om iemand van telfort/kpn te spreken te krijgen

I.J

Ook een klacht indienen over Telfort?