Opgelost door Telfort: Van abonnement naar prepaid lukt niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 296659
Gebruiker
A.F. van der Helm
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Vanaf januari 2018 probeer ik mijn telefoonabonnement om te zetten in pre-paid met nummerbehoud.
Zou door een systeemaanpassing niet lukken. Diverse pogingen via telefoon en 2x in een Telfort-winkel.
Mijn abonnement van 15,= moet ik wel steeds doorbetalen.
Dat is nu dus reeds 45,=.
Gewoon opzeggen kan natuurlijk maar dan ben ik mijn nummer kwijt.

Gisteren werd telefonisch geadviseerd: bel over 2 weken maar eens weer.

De oplossing

Pre-paid met nummerbehoud

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van der Helm,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

  2. Auteur
    A.F. van der Helm
    Datum
    Mevrouw van de KPN ( eigenaar van telefoonlijn )heeft gebeld dat Telfort het binnen een paar dagen moet oplossen.
  3. Auteur
    A.F. van der Helm
    Datum
    Nog steeds geen reactie van Telfort.

    Is dat nu teveel gevraagd na al die maanden wachten op een abonnement die moet worden omgezet naar prepaid?

    Ja, als je nieuwe klant wordt; dan heb je het direct dezelfde dag geregeld. Maar bestaande klant service geven......
    Inderdaad ik wordt wel erg sarcastisch. Ik wacht af.........
  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van der Helm,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.F. van der Helm
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na 3 maanden is het Telfort gelukt het abonnement over te zetten naar Prepaid. Als vergoeding werden de abonnementskosten van 3 maanden a 15,00 vergoed als beltegoed.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen