Klacht Telfort: Van een slechte provider op zijn kop naar de meeste ellendige ten top

Klachtnummer
# 368012
Gebruiker
Klachtenregen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Klantenservice maakt valse beloftes mbt contracten aangaan. Er zijn met mij bepaalde kortingen afgesproken die helemaal niet zijn nagekomen. Daarnaast hebben zij de opzegging c.q. overstap van mijn oude provider niet goed geregeld, waardoor ik nu met dubbele kosten zit. De klantenservice doet zelf helemaal niets met mijn klachten, sterker nog ze verloochenen hun eigen fouten en proberen de fout bij de klant neer te leggen.

De oplossing

Gewoon de afspraken die zij hebben gemaakt nakomen en de overstap fout op zich nemen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Klachtenregen
    Datum
    ?

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen