Klacht Telfort: Van het kastje naar de muur

Greenchoice

Aantal weken geleden onze verhuizing doorgegeven. Er werd ons verteld dat ons all-in-one pakket snel zou worden overgezet naar het nieuwe adres. Inmiddels twee weken verder, na twaalf contactmomenten met Telfort en 8 contactmomenten met KPN mobiel (inclusief wachttijd van 2 uur(!)) nog steeds geen tv-aansluiting. Het wachten is nu op een mail met een aanbod voor een nieuw abonnement inclusief televisie, dat ons twee weken geleden al was toegezegd. Ongelooflijk wat een onkunde!

Eindelijk een abonnement op ons nieuwe adres.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Verkijk,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Greenchoice
    Nog steeds geen abonnement, maar er is nu een installatiepakket onderweg. Echter heeft de monteur alles vorige week al lang geinstalleerd. Nog steeds dus geen abonnementsnummer en pincode om tv te kijken....!! Hoelang moet dit nog duren?!
    Greenchoice
    Na drie weken, ruim 2,5 uur wachttijd en heel veel miscommunicatie bij klantenservice nog steeds wachtend op het volledig activeren van het Telfort alles in een pakket op het nieuwe woonadres. Volgens Telfort gewoon nog even een kwestie van de juiste knop omzetten bij de technische dienst. Wat een blijvende onkunde!!!
    Telfort
    Geachte heer Verkijk,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?