Klacht Telfort: Van het kastje naar de muur

Klachtnummer
# 430136
Gebruiker
Greenchoice
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Aantal weken geleden onze verhuizing doorgegeven. Er werd ons verteld dat ons all-in-one pakket snel zou worden overgezet naar het nieuwe adres. Inmiddels twee weken verder, na twaalf contactmomenten met Telfort en 8 contactmomenten met KPN mobiel (inclusief wachttijd van 2 uur(!)) nog steeds geen tv-aansluiting. Het wachten is nu op een mail met een aanbod voor een nieuw abonnement inclusief televisie, dat ons twee weken geleden al was toegezegd. Ongelooflijk wat een onkunde!

De oplossing

Eindelijk een abonnement op ons nieuwe adres.

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Verkijk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Greenchoice
    Datum
    Nog steeds geen abonnement, maar er is nu een installatiepakket onderweg. Echter heeft de monteur alles vorige week al lang geinstalleerd. Nog steeds dus geen abonnementsnummer en pincode om tv te kijken....!! Hoelang moet dit nog duren?!
  3. Auteur
    Greenchoice
    Datum
    Na drie weken, ruim 2,5 uur wachttijd en heel veel miscommunicatie bij klantenservice nog steeds wachtend op het volledig activeren van het Telfort alles in een pakket op het nieuwe woonadres. Volgens Telfort gewoon nog even een kwestie van de juiste knop omzetten bij de technische dienst. Wat een blijvende onkunde!!!
  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Verkijk,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen