Opgelost door Telfort: Vast bellen afgesloten zonder opzegging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 154119
Gebruiker
WvL
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Afgelopen Woensdagochtend geen vaste telefoonverbinding meer.
Woensdagavond Telfort Klantenservice gebeld.
Blijkt dat we ( zonder dat we het zelf weten) ons abonnement hebben opgezegd en dat we afgesloten zijn. Ze gaan het uitzoeken en proberen ons binnen enkele dagen weer aan te sluiten.
DIT IS AL DE TWEEDE KEER DAT DIT GEBEURD binnen een paar maanden!!!!

Donderdagochtend een mail van Telfort dat we een nieuw telefoonnummer krijgen.
Hoezo nieuw nummer !!??????

Lost Telfort zo hun eigen fouten op?????
Dus we zijn niet meer bereikbaar voor onze zakelijke en privé contacten.!!!!
Veel onkosten om iedereen schriftelijk op de hoogte te brengen.
Al ons zakelijk briefpapier, visitekaartjes enz. kunnen de prullenbak in en moeten opnieuw gedrukt worden.

Wij zijn niet geamuseerd door dit hoogstandje van Telfort en dat is nog zachtjes uitgedrukt.

De oplossing

Ons oude telefoonnummer aansluiten

7 reacties

  1. Auteur
    WvL
    Datum
    Donderdagavond mijn oude telefoonnummer eens gebeld en wat blijkt, ze hebben mijn nummer gewoon aan iemand anders toegekend.
    Hoe is dit in godsnaam mogelijk ?
    Waar is Telfort mee bezig !!!
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Lieshout,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  3. Auteur
    WvL
    Datum
    Dank u voor de reactie.
    Hopelijk wordt er snel contact met ons opgenomen.
  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Lieshout,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  5. Auteur
    WvL
    Datum
    Wij verwachten nog een computatie voor de mobiele kosten die we gemaakt hebben doordat we geen vaste telefoonverbinding hadden.
  6. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van Lieshout,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht nu wel naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  7. Auteur
    WvL
    Datum
    Klacht is verholpen , we hebben ons oude telefoonnummer weer terug.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
WvL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?