Opgelost door Telfort: vaste telefonie kan wel naar buiten bellen maar niet gebeld worden

# 20532

KLACHT
Ik heb vast bellen van Telfort. Sinds het begin kan ik niet gebeld worden. Mensen kunnen mij niet bereiken omdat er geen verbinding tot stand kom. Ik kan zelf wel bellen. Ik heb de klacht al een stuk of zeven keer voorgelegd via email en telefonisch bij Telfort. Er wordt niets aan gedaan en elke keer beginnen ze opnieuw met het standaard riedeltje "modem resetten, kabel doorlopen, modem aan en uit, andere telefoon. Dit is het probleem niet. De lijn is gewoon niet goed, maar het interesseerd ze niet, ze doen er niets aan. Toen ik heel boos was, moest ik drie nummer doorgeven van mensen die mij niet kunnen bereiken. Toen ik dit had doorgeven moesten het er opeens vijf nummer zijn. Ben hier al lange tijd mee bezig en mijn dochter is een paar dagen daarna aangesloten bij Telfort en heeft hetzelfde probleem! Op internet heb ik na kunnen trekken dat dit probleem al vanaf juli 2012 al bekend is! Dus......

Een betrouwbare telefoonlijn waarbij ik door iedereen gebeld kan worden en zelf iedereen kan bellen.

Telfort
    Geachte mevrouw Oorthuis,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Marijke Oorthuis
    Beste klantenservice,Bedankt voor uw snelle reactie en hoop dat dit probleem snel kan worden afgehandeld.
    Marijke Oorthuis
    U kunt mij wel met uw mobielle telefoon bereiken, ik heb geen mobiel dus u zult naar mijn vaste nummer moeten bellen.Ik ben op zoek naar mnr. Warren Chrischah.
    Marijke Oorthuis
    Nu heb ik net nog contact gehad met Telfort en kunnen mij niet verder helpen totdat ik een mobielle telefoon in bereik heb, nou dan benik snel klaar want ik heb geen mobiel en ook niemand die mij kan bijstaan daarmee.
    Wordt er gezegd sorry mevrouw dan kunnen we u niet helpen want hun zeggen dat het zeker aan het modem ligt of bedrading.
    Vraag ik om een andere modem dan zeggen ze dat ze het eerst zeker willen weten of het daar wel aan de modem ligt.
    Ik mag hier geen monteur bijhalen!!
    Marijke Oorthuis
    Ik heb allemaal nieuwe bedrading aangesloten, modem gereset ennnnnnn het probleem is er nog steeds.
    Trouwens Lijbrant klanten Hillegom en Ziggo klanten kunnen mij NIET bereiken!!!!!
    Waarom wel klanten van KPN en Telfort??!!
    Marijke Oorthuis
    Mijn telefoon van panasonic heeft altijd prima gewerkt bij Ziggo (dat gaat allemaal via de kabel 12 jaar daar klant geweest en nooit geen probleem gehad)!! Nu via de telefoonlijn en problemen met de vaste telefonie.
    Internet en TV heb ik tot dusver geen klachten meer over, dat loopt momenteel prima.
    Telfort
    Geachte mevrouw Oorthuis,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Marijke Oorthuis
    Klacht is inmiddels nu afgehandeld en wordt gecompenseerd met de eerstvolgende factuur.
    Het zou wel prettiger zijn om een specifieke klacht met 1 persoon te kunnen bepraten en niet via het 0900 nummer waar je telkemale een andere persoon te spreken krijgt waar je weer eerst de hele situatie moet uitleggen! Maar goed het werkt nu allemaal naar behoren.

Marijke Oorthuis

Ook een klacht indienen over Telfort?